• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

K-U Miitti Cafe-Storören

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
sanoi:
Kuva 1. RIMMONin näkemys suorasta tiestä  
En muita sanoneeni et ajeltais suoria teitä, vaikkakin olihan siellä muutama suoran tynkäkin mukana. Tällä kertaa oli muutama "vanhapätkä" joita on tullut ajeltua harvemmin viime aikoina, joku kerta vois vetästä vaikka mutkia 200 kilsaa siten et silloin ollaan vasta mäntsälässä, ja samaa pätkää ei ajeta kahteen kertaan. Silloin niitä mutkia vasta riittääkin.
tounge.gif
Kiitoksia vaan kaikille mukana olleille, olipa mukaan eksynyt muutama "vanha parta" joita ei kauheasti ole näkynyt tämän vuoden letkoissa.

sanoi:
Kuva 1. RIMMONin näkemys suorasta tiestä
En muita sanoneeni et ajeltais suoria teitä, vaikkakin olihan siellä muutama suoran tynkäkin mukana. Tällä kertaa oli muutama "vanhapätkä" joita on tullut ajeltua harvemmin viime aikoina, joku kerta vois vetästä vaikka mutkia 200 kilsaa siten et silloin ollaan vasta mäntsälässä, ja samaa pätkää ei ajeta kahteen kertaan. Silloin niitä mutkia vasta riittääkin.
tounge.gif
Kiitoksia vaan kaikille mukana olleille, olipa mukaan eksynyt muutama "vanha parta" joita ei kauheasti ole näkynyt tämän vuoden letkoissa.
Mun mielestä tuo sun mutkatie-generaattori oli tuottanut varsin hyvän ja nautinollisen setin, tänx. Täytyy laittaa nuo muutamat mutkat itelle muistiin
wink.gif
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif

-M

Taidettiin kaverin kanssa ajaa teitin letkaa vastaan boxintien nurkilla. Kiitos varoituksesta muuten!! Mp-poliisisetä seurasi letkan kannoilla
tounge.gif
Jos vaikka ensikerralla kerkeisi mukaankin eikä vain vastaantulijaksi
biggrin.gif

Taidettiin kaverin kanssa ajaa teitin letkaa vastaan boxintien nurkilla. Kiitos varoituksesta muuten!! Mp-poliisisetä seurasi letkan kannoilla
tounge.gif
Jos vaikka ensikerralla kerkeisi mukaankin eikä vain vastaantulijaksi
biggrin.gif
Olihan noita pahoja setiä parissa kohtaa reitin varrella sohottamassa "pistoolilla", mut me ei antauduttu.
tounge.gif

sanoi:
He Inka, ooksä käyny jonkun valokuvauskoulun, kun noi kuvatukset rupee oleen jo ihan liian hyviä.

Ei katokku ny mä oon keksiny antaa tota kameraa muille että ottaa kuvia  
wink.gif

Tai sitten mä oon vaan kyllästyny kuuntelemaan sitä ainaista vittuilua  
biggrin.gif
No mutta nythänmävastahokasin, et toi kamera oli jollain muullakin.
nixweiss.gif
nixweiss.gif
Jummaran. Niin, ja tähän vietä toistamiseen erityiskiitos mielettömän hianosta illasta. Varsinkin, kun tänpäivänen veni vit****. Oli msiinä pari uuttakin pätkää, varsinkin se ihan viimenen. Ooon aina funtsanut siitä risteyksestä ohi ajaessani (Tuusulantietä), et oiskohan toi hyvä reitti(olikseny Ruotsinkylä, vai mikäse nyt oli)
buttrock.gif

sanoi:
He Inka, ooksä käyny jonkun valokuvauskoulun, kun noi kuvatukset rupee oleen jo ihan liian hyviä.

Ei katokku ny mä oon keksiny antaa tota kameraa muille että ottaa kuvia  
wink.gif

Tai sitten mä oon vaan kyllästyny kuuntelemaan sitä ainaista vittuilua  
biggrin.gif
No mutta nythänmävastahokasin, et toi kamera oli jollain muullakin.
nixweiss.gif
nixweiss.gif
Jummaran. Niin, ja tähän vietä toistamiseen erityiskiitos mielettömän hianosta illasta. Varsinkin, kun tänpäivänen veni vit****. Oli msiinä pari uuttakin pätkää, varsinkin se ihan viimenen. Ooon aina funtsanut siitä risteyksestä ohi ajaessani (Tuusulantietä), et oiskohan toi hyvä reitti(olikseny Ruotsinkylä, vai mikäse nyt oli)
buttrock.gif
Joo viimeinen oli ruotsinkylä,ja kuulu niihin teihin joissa kukkii kauniita sinisiä vuokkoja usein.
smile_org.gif

Joo viimeinen oli ruotsinkylä,ja kuulu niihin teihin joissa kukkii kauniita sinisiä vuokkoja usein.  
smile_org.gif
Kiitos tiedosta, aattelin meinaan ottaa ton pätkän emännänkanssahissuteluajoihin mukaan. Tosin silloin ei tosta kasvillisuudestakaan oo niin välii, se huutaa inetrcomiin heti ku mennään vähänin "silleen pikkusen naatikellen"
bowdown.gif

Back