No mut eihän sinne nukkumaan mennä.Jotenkin on semmonen tunne ettei tänä vuonna Jyväskylässä taida yksikään asukas nukkua tuon viikonlopun aikanaPaitsi jos joillakin on nukkuessaan korvatulpat!![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mut eihän sinne nukkumaan mennä.Jotenkin on semmonen tunne ettei tänä vuonna Jyväskylässä taida yksikään asukas nukkua tuon viikonlopun aikanaPaitsi jos joillakin on nukkuessaan korvatulpat!![]()
![]()
Jaahas... eka kysyt yösijaa meidän mökistä ja sitten ilmoitat etät kukaan ei nuku... hmm...Jotenkin on semmonen tunne ettei tänä vuonna Jyväskylässä taida yksikään asukas nukkua tuon viikonlopun aikanaPaitsi jos joillakin on nukkuessaan korvatulpat!![]()
![]()
No täytyyhän jossain se 3h punkataJaahas... eka kysyt yösijaa meidän mökistä ja sitten ilmoitat etät kukaan ei nuku... hmm...Jotenkin on semmonen tunne ettei tänä vuonna Jyväskylässä taida yksikään asukas nukkua tuon viikonlopun aikanaPaitsi jos joillakin on nukkuessaan korvatulpat!![]()
![]()
Taidan olla vanha kun haluan nukkuu ainakin yhden yön ennen kun lähtee ajelemaan takaisin...![]()
Ja tulpat tulee mukaan....![]()
![]()
Tämä on juurikin se syy, miksi mä jouduin pari kertaa miettimään asiaa..Ajomatka sinne oli niin mukava kokemus että jo senkin takia täytyy pyörähtää paikalle.
Ela ny hyva mies vanhaa hyvaks todettua tyylia muuta, oli muuten ehka just melkis viihdyttavinta koko viikonloppuna seurata ko. yritystaEiköhän tonne teltan kans voisi taas raahautua... pystytyksen vois tosin tehdä tällä kertaa muuten kuin jurrissa aamuyöllä pimeessä...![]()
Ja mie oon varmasti tällä nuotiolla jos tuo musa soi.Kannatetaan nuotiolla oloa ja siellä porukalla rentoa musaa(thorogood,jjcale jne jne) kuunnellen,miksei sitä skittaakin...
Niin jos ollaan edes siellä.....![]()
![]()
sanoi:Tänä vuonna tulen ORG:in Jysäriin siitä huolimatta että, olin viime vuonna Gayrangerissa...
Majoitusmuoto on vielä auki. Tai sitten teen Tenkaset ja kävelen vaan koko yön.![]()
Jos pelottaa, parasta tosiaan kävellä koko yö.sanoi:Tänä vuonna tulen ORG:in Jysäriin siitä huolimatta että, olin viime vuonna Gayrangerissa...
Majoitusmuoto on vielä auki. Tai sitten teen Tenkaset ja kävelen vaan koko yön.![]()
Onko vieläkin paikat kipeät kun vieläkin GayRangeriin vedotaan![]()
sanoi:Tämä alkaa kiinnostaa enemmän ja enemmän. Näinköhän sitä uskaltaa tulla ihan uunona kun ketään en tunne, ehkä tuon vajaaälyisen ObiVanin sais mukaan (se mammari mihinkään kuitenkaan lähe joten joutunen tulemaan yksin)![]()