• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Jysäri 2004 on pe 30.7 - su 1.8.2004

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP-800
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos vältetään ääripäät niin luulisi sopivan valtaosalle porukkaa
smile_org.gif
Ääripäät kun vältetään niin kuunnellaan just sitä luuppi-listahuttua jota soitetaan 90% koko Suomen ravintoloista eijeijeijei - vetäkää mieluummin vaikka tunti turpaan!

Mieluummin juurikin niitä ääripäitä mutta mahdollisimman monipuolisesti. Mainstream listahutun kuuntelu pehmentää aivot nopeammin kuin liiman imppaaminen!

Mä roudaan Jysäriin Boobblastaaahn, soitan siinä helvetin kovaa trancea ja seuraani kelpuutan vain kyykkäkuskeja joilla on vähintään vm 2000 mopotin, kuutioita vähintään 900 ja pitää käyttää merkkivaatteita. (tytöillä ei tarvi olla merkkivaatteita tai vaatteita eikä mopoakaan)
Juuri noin, jotain rajaa pitää olla vaikka avaramielinen olisikin
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Soittakaa mitä soitatte, pääasia että saa olla mukana; enstes  
062802moto_prv.gif
ja sitten
033102beer_1_prv.gif
. Enkä mä muista kuitenkaan seuraavana päivänä mitä on soitettu  
tounge.gif

Omat ajatukset on ainakin seuraavat: Kotona kuuntelen mitä kuuntelen.

JOS mulla olisi kavereita joiden kanssa menisin ulos niin aivan sama mitä musiikkia ja missä baarissa......ei se enää puolenyön jälkeen niin haittaa millaista pazkaa DJ suoltaa......aina voi istua juttelemaan jos "JA KUN" ei huvita tanssia tekno jytöä. Porukka on tärkeintä, ei se paukutus taustalla.
pftroest.gif

....vaikka meidän tapauksessa ei tuo porukkakaan niin hääppöistä ole
kaboom.gif

Mä roudaan Jysäriin Boobblastaaahn, soitan siinä helvetin kovaa trancea ja seuraani kelpuutan vain kyykkäkuskeja joilla on vähintään vm 2000 mopotin, kuutioita vähintään 900 ja pitää käyttää merkkivaatteita. (tytöillä ei tarvi olla merkkivaatteita tai vaatteita eikä mopoakaan)
Niin ja tuohon porukkaan ei todellakaan mahdu turkulaisia. Paitsi tyttöjä.

...hyvä jos poikia saat
pftroest.gif
033102ass_1_prv.gif

...hyvä jos poikia saat  
pftroest.gif

033102ass_1_prv.gif
Jo on hepposet perusteet!
biggrin.gif
wink.gif

Keksi ny jotain muuta että saan syyn pysyä pois sun porukoista.....
tounge.gif

Niin, mukana vaikka ette haluaisikaan, nukutaan jossain jos nukutaan. Musiikki?? Onks se jotain syötävää??
nixweiss.gif

buttrock.gif

Puhutte aiheesta sellaisella intensiteetillä, että minä haluan miittiin mukaan  
tounge.gif
.

Ja nou dänx, minä en baaria tarvitse  
crazy.gif
. Sinne voi mennä ihan noin "vapaa-ajallakin"  
kaboom.gif
.

Kaikki muu käy, mutta ei säkkipilli...
Heeeeeiiiii!!! Säkkipillimusiikki on ihan hienoa...Mä en kyllä ymmärrä miks musiikista pitää ylipäätään tapella...ei taida olla se meetingin tärkein juttu? Mulle aivan sama mitä soitatte...jos en tykkää, laitan korvatulpat.Tai mites olis Sopor Aeternus...?

Mukana myöskin, ei takuita paraatiin osallistumisesta tänäkään vuonna  
033102beer_1_prv.gif
. Ihmettelen vain mistä tiedätte tuon messujatkojenkin musan  
nixweiss.gif

033102beer_1_prv.gif
nixweiss.gif
Ei muut tiedäkään, mut minäpä tiedän
wink.gif

Myönnä pois, että kävit Juornaankylän nuorisoseuran talolla Matin ja Tepon esiintyessä ja sovit keikan tammikuun lopuksi?

Eiks niin, mut ei kerrota kenellekään etukäteen
smile_org.gif

033102beer_1_prv.gif
nixweiss.gif
Ei muut tiedäkään, mut minäpä tiedän
wink.gif

Myönnä pois, että kävit Juornaankylän nuorisoseuran talolla Matin ja Tepon esiintyessä ja sovit keikan tammikuun lopuksi?

Eiks niin, mut ei kerrota kenellekään etukäteen
smile_org.gif
En tunnusta, mutta Kari Tapio on varalla  
biggrin.gif

sanoi:
Ihmettelen vain mistä tiedätte tuon messujatkojenkin musan
nixweiss.gif

Voipi olla että DJ soittelee vaan "hiljaisten poikien kerhossa" jos torstain meno jatkuu On The Rocksissa... oli kuulemma joku ampunut siellä toista sanaharkan päätteeksi..

Aivan samaa mitä musaa siellä soi, emmä kuitenkin muuta tee ku vedän perseet olalle...
kunhan ei soul, jazz tai blues (vaikka niistäkin löytyy joku helmi)
062802moto_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
cool.gif
033102beer_1_prv.gif
buttrock.gif
033102beer_1_prv.gif
ghostface.gif

Ota sitten ne vaaleanpunaiset pitsihelmaiset painitrikoot mukaan jos tollaselle asenteella tuut..!
wink.gif

Voisiako työ kertoa uudemmillekin .ORGaaneille tarkemminkin JYSÄRI-tapahtuman paikan. Jyväskylä-sanan tunnen, mutta siihen loppuu sivistys. On meinaten sen verran vahvaa tsykolookista myllyhoitoa tämän aiheen viestistö, että aiemmin osallistumatontakin alkaa saada oireita. Jos ei muuta, niin voisi tulla vaikka aidalle istumaan ja ihmettelemään.
Paikka on tarkemmin Tuomiojärven leirintäalue Jyväskylässä.
Itse olin viimevuonna ekaa kertaa mukana änkäytyneenä täysin tuntemattomien kanssa samaan mökkiin. Onneksi jengi on niin rentoa ja mukavaa, ettei tutustuminen ole vaikeeta. Ja hauskaa oli. Joten mukaan vaan.
biggrin.gif
Joo ehdottomasti samaa mieltä.
En ketään tuntenu mennessäni mut hemmetin hauskaa oli.. siis muistaakseni  
033102beer_1_prv.gif

Back