• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Jysäri 2004 on pe 30.7 - su 1.8.2004

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP-800
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Yksi toivomus - lähinnä Gixxerille: seuraavalla kerralla älä pliiiis soita sitä jumputusta neljään asti täysillä... pliiiis!  
mad.gif
Neljään?!? Kyllähän se riemunpito kesti aamu seitsemään...
tounge.gif

Juu, kannatusta myös täältä sekä notskilla notkumiselle että yön ympäri saunomiselle! Eiköhän mekin se kangaskaksiomme taas Jyväskylään raahata.

Mä voisin tunkea Köpin mökkiin jos se huolii. Tai turhahan näitä nyt näin aikasin on miettiä, mut silti
smile_org.gif
Ja voin vaikka ruveta mökkivastaavaks jossei Köpilä organisointikyky riitä
tounge.gif

Ja tuosta jumputuksesta sen verran, että monia se varmasti hatutti, mutta monilla oli myös hauskaa. Kumman ryhmän edustajat ovat oikeammassa? Toki olisi mukavaa löytää kultainen keskitie, mutta toisaalta ne ketä se hatutti pääsevät helpommalla, jos ottavat varapäreen mukaan siltä varalta, että alkuperäinen palaa. Tuskinpa siellä kovin hiljaista tulee olemaan tulevanakaan vuonna.

Yksi vaihtoehto olisi järjestää hiljaisuudesta pitävät tahot sinne kauempaisiin mökkeihin, jonne voivat halutessaan mennä tutimaan rauhassa. Jookosta?
smile_org.gif

No tää on se kinkeri,että meikä tulee mukaan,vaikka kävellen jollei muuten pääse!
thumbs-up.gif

Ja joo mökkiin,samaan pakettiin kun viimeks,eli se kuuden kimppa,jolietti,rd,marvik,airami,minä ja jos pinky tulee vielä nii hän kanssa.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Jos tolle linjalle lähdetään niin mä ostan perkele sellasen poppikoneen ens kesäks että ei nuku muuten koko jyväskylä!!

Voisko joku puhua Jyskylän päättäjille että saatais joku kilsa uutta asfalttia siihen portin eteen... ihan vaan varoiks...

(ja eiks se vola johtunut vaan niistä virtapiikeistä...
biggrin.gif
)

Ensivuonna varmasti paikalla....jos ei taas tule seinä vastaan jossain
062802moto_prv.gif

...tuskinpa vaan....taidampa rohkeasti varata ihan mökin turkulaisille.....kyllä täältä kuitenkin minun lisäkseni muutama tulee.

Jos tolle linjalle lähdetään niin mä ostan perkele sellasen poppikoneen ens kesäks että ei nuku muuten koko jyväskylä!!

Voisko joku puhua Jyskylän päättäjille että saatais joku kilsa uutta asfalttia siihen portin eteen... ihan vaan varoiks...

(ja eiks se vola johtunut vaan niistä virtapiikeistä...
biggrin.gif
)
Ehkei niinkään se poppi vaan sen yhen mopon varashälyttimen jatkuva kiusaaminen/runkkaaminen
mad.gif

Kattelin tossa viime Jysärin kuvia ja alkoi niin jo kesä himottaan
confused_orig.gif
Varmasti messiin tuon kyytiläisen kans jos olen maissa siihen aikaan... Ja Saunanhan pitäisi olla KOKO AJAN PÄÄLLÄ!!!! KUTEN MYÖS BAARIN
033102beer_1_prv.gif
Koskaan en ole vielä ollut mukana mutta nyt täytyy kyllä yrittää
idea3.gif

Tuittuli ja Ukkosässä paikalla..ja teltalla !
Privatea sen olla pitää kun teltassa voi tehdä sitä..  
wink.gif

inlove.gif

Muuten,se yön kestäny teknoboomblasterjumppa oli ehkäistävissä hyvin kunnon mopotulpilla.Minä ainaskin nukuin niillä ihan hyvin.  
tounge.gif

Mukana taas...telttamajoitus on ainoa oikea motoristin majoitus...sauna kumpanakin yönä päällä läpi yön..(se vartijan perhana epäili meitä mummoja terroristeiksi kun yöllä saunasta löysi, epäluuloinen perhana) ja josko mä ottaisin niitä korvatulppia sitten enämpikin mukaan ens kesänä...mulla kun ei ollut mitään ongelmia sen kans et porukka kiusas vartijaa 5-7 aamuyöllä...Tulpat korviin ja kuorsaamaan...hienoinen hymy huulilla..

Back