Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli uskallat suositella Z6:sta kymppiin? Jos näin, niin pitääpä laittaa korvan taakse ensi kesää ja takarenkaan uusimista ajatellen!Tuo tuli todettua tänä kesänä Z6:lla 10r:ssä..![]()
Kävin renkaalla (takanen, edessä M-1:nen) radallakin jonkun 5 kertaa viime kesänä. Nyt mulla on alla ratarenkaat, mutta z6:llakin uskalsi vetää aloittelijaksi ihan kunnolla. Ahvenistolla kävi polvet asvaltissa (niin vaikeaa kuin se siellä onkin..Eli uskallat suositella Z6:sta kymppiin? Jos näin, niin pitääpä laittaa korvan taakse ensi kesää ja takarenkaan uusimista ajatellen!Tuo tuli todettua tänä kesänä Z6:lla 10r:ssä..![]()
Z6:n ainoa huono puoli on takarenkaan "yllättävä" loppuunkuluminen. Se näyttää hyvältä siihen asti, kunnes siinä onkin jo yht'äkkiä kankaat esillä.Eli uskallat suositella Z6:sta kymppiin?
Joo, itse asiassa Diabloissa sama homma. Itse totesin, että kun ne keskustaa lähimmät urat on n. 1mm, niin silloin alkaa keskellä olla kudokset lähellä.Z6:n ainoa huono puoli on takarenkaan "yllättävä" loppuunkuluminen. Se näyttää hyvältä siihen asti, kunnes siinä onkin jo yht'äkkiä kankaat esillä.Eli uskallat suositella Z6:sta kymppiin?
Tällä foorumilla oli jonkun ottamana erinomainen kuvapari uudesta ja vanhasta Z6:sta, en löytänyt sitä, jos joku löytäisi ja linkittäisi...
Mä olen nyt vakaasti sitä mieltä, että se Koriksen mainitsema Z6:n voimakas keskialueen kulutus on pelkästään kiinni vääristä rengaspaineista. Se kumi kuluu vain keskeltä, kun on painetta liikaa. Mulla on mun Strommissa n. 2.5 - 2.6 bar molemissa kumeissa ja kulutus on pyörevää. Mä en todellakaan köröttele mun fillarilla ja painoa on myös kohtuullisesti päällä.Z6:n ainoa huono puoli on takarenkaan "yllättävä" loppuunkuluminen. Se näyttää hyvältä siihen asti, kunnes siinä onkin jo yht'äkkiä kankaat esillä.
Tällä foorumilla oli jonkun ottamana erinomainen kuvapari uudesta ja vanhasta Z6:sta, en löytänyt sitä, jos joku löytäisi ja linkittäisi...
Täytyy minunkin sotkea lusikkaa tähän soppaan.Mä olen nyt vakaasti sitä mieltä, että se Koriksen mainitsema Z6:n voimakas keskialueen kulutus on pelkästään kiinni vääristä rengaspaineista. Se kumi kuluu vain keskeltä, kun on painetta liikaa. Mulla on mun Strommissa n. 2.5 - 2.6 bar molemissa kumeissa ja kulutus on pyörevää. Mä en todellakaan köröttele mun fillarilla ja painoa on myös kohtuullisesti päällä.Z6:n ainoa huono puoli on takarenkaan "yllättävä" loppuunkuluminen. Se näyttää hyvältä siihen asti, kunnes siinä onkin jo yht'äkkiä kankaat esillä.
Uskaltakaa kokeilla vaan muutama sata millibaari pienempiä paineita, niin keskikulutus loppuu kokonaan. Edit: Niin ja pitoakin tulee lisää...
![]()
Missä tuossa Z6 takarenkaassa on kulutusmerkit?Eikä tuo ole mitenkään yllättäen kulunut loppuun. Tosin meikäläisellä renkaalle koittaa vaihto kun ensimmäinen kulutusmerkki tulee näkyviin mutta ei tuo sittenkään ole ole ihan päivän päälle näköjään. En ole yhtään noista kolmesta Z6:sta ehtinyt kankaille ajaa.
Meinaat siis ihan vakavalla naamalla, että sopivilla paineilla Z6 takarenkaan saa ajettua kankaille siten, että ne kankaat eivät pilkistä keskeltä?Mä olen nyt vakaasti sitä mieltä, että se Koriksen mainitsema Z6:n voimakas keskialueen kulutus on pelkästään kiinni vääristä rengaspaineista. Se kumi kuluu vain keskeltä, kun on painetta liikaa. Mulla on mun Strommissa n. 2.5 - 2.6 bar molemissa kumeissa ja kulutus on pyörevää. Mä en todellakaan köröttele mun fillarilla ja painoa on myös kohtuullisesti päällä.Z6:n ainoa huono puoli on takarenkaan "yllättävä" loppuunkuluminen. Se näyttää hyvältä siihen asti, kunnes siinä onkin jo yht'äkkiä kankaat esillä.
Uskaltakaa kokeilla vaan muutama sata millibaari pienempiä paineita, niin keskikulutus loppuu kokonaan. Edit: Niin ja pitoakin tulee lisää...