Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh.. täytyy tuunata tuosta potasta joku maskotti tuleville reissuilleJokos Sami on alkanut selaamaan niiden cystömpolkupyörien hintoja? On ainakin teemaan sopiva kypärä sulla.
Mitäs hittoa siellä ehittiin koheltaa meidän lähdettyä?sanoi:Alkaa riittämään highsiderit mun osalta...
Oikea ranne odottaa puukkoa, pikkusormen kämmenluu pirstalemurtunut, ranteen iso keskiluu murtunut ja kolmas luu peukalon tyvestä. Alkaa riittämään highsiderit mun osalta...![]()
Pikku kippi karusellin vasurissa S-motolla. Kissaa (tai edes Noppaa) ei ehtinyt sanoa... Onneksi vauhti oli jo hyvinkin pieni...Heh.. täytyy tuunata tuosta potasta joku maskotti tuleville reissuilleJokos Sami on alkanut selaamaan niiden cystömpolkupyörien hintoja? On ainakin teemaan sopiva kypärä sulla.Kiitoksia kilpakumppaneille vaatimattomasta vastuksesta![]()
![]()
Mitäs hittoa siellä ehittiin koheltaa meidän lähdettyä?sanoi:Alkaa riittämään highsiderit mun osalta...![]()
sanoi:Pikku kippi karusellin vasurissa S-motolla. Kissaa (tai edes Noppaa) ei ehtinyt sanoa... Onneksi vauhti oli jo hyvinkin pieni...
Minähän seOliks sä se joka oli jonkun kans siel radan varrella parissakin eri kohtaa? Muuten autio rata niin pisti vaan silmään ohimennen.Kuvia tulossa, kunhan saan ne yli 1000 kuvaa käytyä läpi...![]()
![]()
No voihan hitto.. vähän niitä renkaita sillä silmällä kattelin ja siksi niistä silloin kysyinkin. Ei muuta kun paranemisia sitten taasPikku kippi karusellin vasurissa S-motolla. Kissaa (tai edes Noppaa) ei ehtinyt sanoa... Onneksi vauhti oli jo hyvinkin pieni...Mitäs hittoa siellä ehittiin koheltaa meidän lähdettyä?![]()
Miten te mihinkään kuviin pääsette kun ensin tullaan iltapäivällä paikalleTurun poijat ei oo osunu kuviin....no josko sitten la kuvista näkis millaista mönkimistä se oma ns. ajaminen on...![]()
No voi hitsin hitsi... ei olisi päällepäin uskonut....Oikea ranne odottaa puukkoa, pikkusormen kämmenluu pirstalemurtunut, ranteen iso keskiluu murtunut ja kolmas luu peukalon tyvestä...
Hehehe!!...totta tuokin. Se kytkin oli pakko vaihtaa ku muuten olis joutunu antaa reilun tasoituksen kaikille....veikkaan, että noppakin olis menny ohi pääsuoralla.Miten te mihinkään kuviin pääsette kun ensin tullaan iltapäivällä paikalleTurun poijat ei oo osunu kuviin....no josko sitten la kuvista näkis millaista mönkimistä se oma ns. ajaminen on...![]()
ja sit ropataan sitä mopoa jatkuvalla syötöllä?![]()
No josko lauantailta sitten?![]()
Ja se vesiletkun puhkeaminen nyt oli vaan sellanen pikkujuttu Ja minä sitten olin se jonku, joka jtz:n seurassa roikkui...Minähän seOliks sä se joka oli jonkun kans siel radan varrella parissakin eri kohtaa? Muuten autio rata niin pisti vaan silmään ohimennen.Kuvia tulossa, kunhan saan ne yli 1000 kuvaa käytyä läpi...![]()
![]()
![]()