Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Karavaanareille tuo on kai lähinnä. Ei mökkejä.Se ihan kemoran vieressä oleva leirintä-alue on kuulemma nyt kevättalven aikana fiksannu paikkoja ja pitäis olla hyvässä kunnossa. En muista oliko siinä mökkejä, mutta hyvät huoltorakennukset ainakin pitäis olla jos telttailee.
ON!Onkohan siellä vielä yhtä kaunis lääkäri vetelin paikallisessa kuin taannoin?![]()
Kuivaa minä olen tilannut ja kirkossakaan en ole käynyt, joten sopimus on omalta osaltani hoidettuToivottavasti on kuivaa....!![]()
Kuiva juhannusKuivaa minä olen tilannut ja kirkossakaan en ole käynyt, joten sopimus on omalta osaltani hoidettuToivottavasti on kuivaa....!![]()
![]()
hoo ajaa ja vonikka ottaa astetta vahvempaa terkkari käynnin jälkeenSunnuntaiksi ois tarkoitus tulla ajelemaan.
Vielä on luottoa yläkertaan että kohtuullisena pysyy keli myös perjantaina, lauantai ja sunnuntai onkin sitten kuivia...
Oikea asenne... Eikä sitä koko aikaa jaksa kuitenkaan ajaa.....Kemoralle mennään oli sää mitä tahansa.Ollaan sitä jo yks päivä harjoiteltu sateenpitämistä Kemoralla ja muistetaan, että aina on hyvä sää vaikkapa grillata.![]()
![]()
Toi kuullosti haasteeltaOikea asenne... Eikä sitä koko aikaa jaksa kuitenkaan ajaa.....Kemoralle mennään oli sää mitä tahansa.Ollaan sitä jo yks päivä harjoiteltu sateenpitämistä Kemoralla ja muistetaan, että aina on hyvä sää vaikkapa grillata.![]()
![]()
![]()