• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Jouluna ajelulle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suurii
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No niin mahtaisko kelit suosia, että pääsis päästelee aattona
062802moto_prv.gif
. Itse lähden aivan varmasti, jos vaan tuo lumi tuosta sulaa.

Mimmoset renkaat sitä pitä olla alla, noin niinkus lain puolesta jos aattona ajelee? Kelin suhteen kiinnostas kovasti pikku lenkki heittää pukin kamppeet (siis joulu selllasen) päällä...

Edellisestä puolimaratonista onkin jo pari päivää että voisihan tuota pärrää jo käynnistellä horroksesta,ettei akku vallan hyydy...
033102beer_1_prv.gif
pitää vain lämmitellä eka glögillä kondikseen,ettei jäädy.
033102beer_1_prv.gif
Pitää varoo ettei lipsahda ylikuntoon...
biggrin.gif

Mimmoset renkaat sitä pitä olla alla, noin niinkus lain puolesta jos aattona ajelee? Kelin suhteen kiinnostas kovasti pikku lenkki heittää pukin kamppeet (siis joulu selllasen) päällä...
Talvirenkaat jos on saatavana, muuten talvikäyttöön sopivat karkea kuvioiset renkaat. Virallisia M+S merkittyjä talvirenkaita ilmeisesti ei saa mihinkään pyörään. Kuka sitten päättää mikä on talvikäyttöön sopiva karkea rengas, en tiedä. Itse olen ajanut ihan normaaleila katu kumeilla eikä tunnu poliisia kiinnostavan, tuskin renkaisiin puuttuvat jollei missään lumipyryssä tai ihan jääkeleillä lähde ajelemaan. Tarkoitus on ainakin Tapaninajelulle lähteä, todennäköisesti muutenkin tulee vielä ajettua.

Pakkohan se on käydä joululenkki heittämässä ennen ruokailua jos se vaan on kelien puolesta mahdollista. Toistaiseksi sääennuste näyttää erittäin hyvältä.
cool.gif

Plussalla on, mutta tuskin kerkeää sulaa kaikki, lenkil käydes tuntu toi tieki sen verra jäiseltä että tuskin kerkee sulaa kun yölläkin -4... -.-

Niin näin siis Jyväskylän ja Kuopion välissä.

Täällä turussa taitaa olla aika kiikun kaakun uskaltaako lähteä ajelulle. Paikka paikoin on vielä jäätä ja lunta
crazy.gif
. Mutta jos nyt kuiteski, pidetään peukkuja
thumbs-up.gif

Back