• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Jos pyörä on nussittu paljonko vakuutuskorvaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ron Jeremy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Hki
Ihan yleisesti kysyn koska oma pärräni alkaa olemaan jo meitille senverran arvokas peli että jos joku föraa sen niin itku tulee jos en saa käypää korvausta vakuutusyhtiöltä. Olen kuullut juttuja että jos ei ole korvaukseen tyytyväinen niin voi pyytää vakuutusta hommaamaan vastaavan. Oletteko olleet tyytyväisiä jos pärrän katoamisen jälkeen vakuutuslaitos on avannut rahakirstun. Omaa faktaa tai tietotoimisto Essonbaari myös käy
bowdown.gif
Tuli mieleen että esim 20.000€ 1000km ajettu ZZR1400 nussitaan Vaasankadulla kun olet olet seksipisteessä kokeilemassa uutta jellyä. Mitä vakuutus korvaa siitä 20000€ pärrästä
tounge.gif
nixweiss.gif

Ihan yleisesti kysyn koska oma pärräni alkaa olemaan jo meitille senverran arvokas peli että jos joku föraa sen niin itku tulee jos en saa käypää korvausta vakuutusyhtiöltä. Olen kuullut juttuja että jos ei ole korvaukseen tyytyväinen niin voi pyytää vakuutusta hommaamaan vastaavan. Oletteko olleet tyytyväisiä jos pärrän katoamisen jälkeen vakuutuslaitos on avannut rahakirstun. Omaa faktaa tai tietotoimisto Essonbaari myös käy
bowdown.gif
Tuli mieleen että esim 20.000€ 1000km ajettu ZZR1400 nussitaan Vaasankadulla kun olet olet seksipisteessä kokeilemassa uutta jellyä. Mitä vakuutus korvaa siitä 20000€ pärrästä
tounge.gif
nixweiss.gif
Oletko vaihtamassa tai myymässä pyörää ja sait huonon tarjouksen ? Ja sais paremmin, jos sen maalaa vihreäksi ja heittää mereen ... vihreäksi sen takia, että voi työntää matalampaan veteen.

...(meinaakkona rakentaa varastetustasi pyörästä ratapelin
confused_orig.gif
Ja ajella "vakuutusyhtiön" pyörällä tiellä)...oon miettiny samaa, mutta toi jelly..hmmm...
tounge.gif

En todellakaan ole vaihtamassa pyörää tai muuta vastaavaa paskaa mitä ehdottelette
033102ass_1_prv.gif
Uskoisin että K1 tyydyttää mun menohalut paremmin kuin suurin osa pyöristä. Mä satun asumaan vaan sellaisella seudulla jossa sattuu ja tapahtuu itäsessä helsingissä. Pelkään mun pyöräni puolesta vaikka on 50m maan alla
sad_orig.gif
jos vakuutus ei korvaa kunnolla mahdollisesti tulevaa vahinkoa.

....no älä ny kaikkee usko mitä me täällä puhutaan osa on jo aika siivuissakin...vai onko sulla pahat mielessä kun noin...
biggrin.gif

En todellakaan ole vaihtamassa pyörää tai muuta vastaavaa paskaa mitä ehdottelette
033102ass_1_prv.gif
Uskoisin että K1 tyydyttää mun menohalut paremmin kuin suurin osa pyöristä. Mä satun asumaan vaan sellaisella seudulla jossa sattuu ja tapahtuu itäsessä helsingissä. Pelkään mun pyöräni puolesta vaikka on 50m maan alla
sad_orig.gif
Eiköhän vakuutuskirjasta löydy korvausehdot ja -perusteet?

033102ass_1_prv.gif
sad_orig.gif
Eiköhän vakuutuskirjasta löydy korvausehdot ja -perusteet?
Jyst jyst
tounge.gif

Mutta parhaiten vakuutusyhtiön "käytännön" saa tietää, rohkeasti, kysymällä  
crazy.gif
Kukas nyt mihinkään epämääräisiin firmoihin menisi kyselemään kun täältä saa "helposti" "oikeaa" tietoa!  
062802jumpie_prv.gif
tounge.gif

edit typo
Oho, taisi päästä pieni "kukkanen"
crazy.gif
Lupaan olla juomatta viinaa tahi muita alkoholituotteita ensi perjantaihin asti
bawling.gif
Riittääkö rangaistukseksi ? ? ? ? ? ? ?

033102ass_1_prv.gif
sad_orig.gif
Itäinen Helsinki
033102ass_1_prv.gif

Eikös sinne rahdatttu koko Espoon Lada-kanta se 4 tai 5 kpl.
Ei kait siellä moottoripyöriä ole kellään ... edes 50 m maan alla.

Noin uuden kanssa voit vaatia vastaavan uuden tilalle.
ja ajella k1:sellä vaikka rataa...
Ja mukana se jelly, mihin ei aurinko yleensä ei paista.  
033102ass_1_prv.gif

062802jumpie_prv.gif

Leikki leikkina; Mutta parhaiten vakuutusyhtiön "käytännön" saa tietää, rohkeasti, kysymällä  
crazy.gif
033102ass_1_prv.gif
tällä ei oo ainakaan jellyä siellä mihin aurinko ei paista...

033102ass_1_prv.gif

062802jumpie_prv.gif

Leikki leikkina; Mutta parhaiten vakuutusyhtiön "käytännön" saa tietää, rohkeasti, kysymällä  
crazy.gif
033102ass_1_prv.gif
crazy.gif
tässä naama kuva...

033102ass_1_prv.gif

062802jumpie_prv.gif

crazy.gif
033102ass_1_prv.gif
crazy.gif
tässä naama kuva...
Siis ilman jellyä vai sen kera ?

Ihan pakko oli heittää
buttrock.gif

033102ass_1_prv.gif

062802jumpie_prv.gif

crazy.gif
033102ass_1_prv.gif
crazy.gif
tässä naama kuva...
Siis ilman jellyä vai sen kera ?

Ihan pakko oli heittää  
buttrock.gif
..onko jelly jo siellä mihin aurinko ei paista siis liian syvällä...
omg.gif

Back