• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Jos olisi pakko luopua Triumphista...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Outrage
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ducati, Buell,
inlove.gif
Aprilia noin alkuun.
Olisihan noita. Vaikka Trumppa hieno on niin on niillä muillakin kivoja laitteita. Hankalinta olisi vain se että joutuisi ostamaan kasan T-paitoja nykyisten Trumppa paitojen tilalle.

Jos ois ihan pakko (ja kunnollisia ostopaikkoja olisi), niin kai se olis mielentilasta riippuen joko BMW K1200S taikka se, se, mikä se on se James Bond-malli (kun se vinosilmätyttö kyydissä etupuolella)...mut kaippa Bemu kuiteskin, ikää tulee lisää joka päivä
wink.gif

Edit. Ducatiakin joskus katsellut sillä silmällä
wink.gif

Tulipas vaikee... En oo oikein koskaan funtsinu mikä muu se vois olla... Nykyiseen olen niin
inlove.gif
inlove.gif

Ehkä joku vanhempi 748 ducati tai jtn... Ehkä joku kiinalainen menis, vaikka 900:n hornetti, kun sen oikein persoonallisesti laittais oman näköisekseen (isolla rahalla)...
confused_orig.gif

Uusi Norton, jos olisi oikein paljon rahaa. Benelliin riittäisi edellistä hieman vähempi...

H-D ei ole oikein mun juttu.
Ducati Monster, ehkäpä?
Guzzi sittenkin liian "pappamainen"??
Jopa japsi???
Nakupyörä kumminkin!

Olen pyhästi luvannut, etten ikinä hanki italialaista autoa. Prätkän ehkä?

Ehdottomasti Ducati. Ja jos rahaa olisi kuin rosvopäälliköllä niin sit MV Agusta. Kunhan on italo.

Pitäis luopua MUN TRUMPASTA !!
confused_orig.gif
? No jos leikitään ajatuksella , niin ehkä sitten Jammu XJR 1300......

Jaa, no vaikka mulla ei Trumppaa olekaan, niin voisin vaihtaa johonkin yksimukiseen katuenduroon omani. Nelisatku DR vois olla mun juttu.

Harrikka se olisi, mutta kun sellainen jo on, niin sitten joku Ducati tai Moto Guzzi. Nämä siis uusista, jokseenkin mikä tahansa tarpeeksi vanha kävisi myös.

KTM SuperDuke niillä kaikilla hiilikuitutankki- ja katevaihtoehdoilla tai Ducati S4R.

Tosin Duken kulmikkuutta en ihan vielä ole oppinut sulattamaan ja Ducatin desmoventtiilit ym. turha huoltotöitä hankaloittava kikkailu taas vähän hirvittää.

Back