• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Jos ei tehot riitä, ahda se.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja meggeri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos ei tehot riitä, ahda se.

Nyt se hulluus iski. Vuodet on pärjätty pienillä muutoksilla Triplen ulkonäköön, mutta ei sitten näköjään enää. Ensin piti tehdä vain FlexFuel tuosta ihan testi mielessä. No nyt on peltinen tankki 2011 mallista. Tarttee jonnin verran muokata sitä, että käy rungon muotoihin (etukiinnike kävi suoraan). Ruiskutukki tulee rosterista ja Walbron pumppu ja Fuelabin paineensäädin hoitaa polttoainevirtauksen. Disko pottu (Garrett GT28) löytyi sopivaan hintaan ja onneksi työkaverit osaavat alumiinin ja rosterin hitsailut :)

Kyllä tää saadaan kesäksi muutoskatsastettua ja kovaan ajoon...

Liitetiedostot

• 20151213_001.jpg
    20151213_001.jpg
    95,8 KB · Katselut: 443
  • 20151213_003.jpg
    20151213_003.jpg
    93,4 KB · Katselut: 381
Hyvä hyvä :jippikaijee:
Itselläni on ollut tuo ahdistaminen omalle iö-sotaratsulle suunnitteilla jo 5vuotta.
Vieläkin se saa olla vapaasti hengähtelevä, mutta ei pidä koskaan sanoa ei :)

Hiekoittaa en halua. Mutta olen siinä käsityksessä että EURO2-pelejä ei käytännössä oikein millään ahdeta laillisesti tässä maassa. EURO2 ovat kaikki 2003 huhtikuusta eteenpäin uudet mallit. Ahtamissceneä en ole muutamaan vuoteen seurannut ja toivottavasti olen väärässä. Tai että Triple on vanhempaa genreä.

Muutoin peukkua projektille, rakentaminen on aina hienoa!

Raaseri sanoi:
Hiekoittaa en halua. Mutta olen siinä käsityksessä että EURO2-pelejä ei käytännössä oikein millään ahdeta laillisesti tässä maassa. EURO2 ovat kaikki 2003 huhtikuusta eteenpäin uudet mallit. Ahtamissceneä en ole muutamaan vuoteen seurannut ja toivottavasti olen väärässä. Tai että Triple on vanhempaa genreä.

Muutoin peukkua projektille, rakentaminen on aina hienoa!

955 koneella varustettu triple. On siinä viivoilla että saa laillisesti ahtaa ilman ongelmia :D

meggeri sanoi:
955 koneella varustettu triple. On siinä viivoilla että saa laillisesti ahtaa ilman ongelmia :D

Toivon, että ollaan siinä viivan oikealla puolella ja ilman ongelmia. Nää on mielenkiintosia projekteja! :WAZAAP:

Pitkiss sanoi:
Toivon, että ollaan siinä viivan oikealla puolella ja ilman ongelmia. Nää on mielenkiintosia projekteja! :WAZAAP:

Millos aletaan laittaa puhallinta siihe sun R6:seen? :WAZAAP:

Suzu-ukko sanoi:
Plaa plaa ostakaa mopoja mis on tarpeeksi:smoking:

Ai sellasia myydään kaupassa?!?! Mä kun luulin että suurimmassa osassa mopoja männät heiluu huvikseen ja niitä harvoja valmiiksi ahdettujakin joutuu isollä kädellä muokkaamaan ennenkuin maidonhaku kaupasta muuttuu pelonsekaiseksi kikatukseksi.

Suzu-ukko sanoi:
Plaa plaa ostakaa mopoja mis on tarpeeksi:smoking:

Kyllä niitä tehokkaampia kaupasta saa, mutta mikään ei voita sitä tunnetta kun omin voimin rakennettu laite pärähtää käyntiin. Sitä ei kaupasta valmiina saa.
Trumpat on mulle tulleet mukaan veren perintönä. Muitakin oon ajanut ja omistanut, mutta ei ne ole säväyttäny koskaan Brittiläisten tavoin. Kukin ajaa millä haluaa :thumbup:

DSCF0823.JPG

Ne tekee ketkä osaa :jpstyle:

Back