• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Jos ajeltaisiin la 17.5?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ttuttu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vääksyssä joo käytiin. Enepmpi aiheesta
Bileistä en tiedä, kun kesken paraatia ttuttu heitti sivuun ja jotain siinä huitoi, ite ajoin takaisin ja puolisen tuntia palloiltuani lähdin mutkatonta tietä kotia kohti.
nixweiss.gif

Tais ttuttulla alkaa kahvihammasta kolottamaan ko. kahvion kohdalla. Itse köröttelin paraatin, kävin syömässä pari makkaraa ja ihmettelemässä 'ohjelmaa'. Eniten hupia oli pällistellä ihmisten pyöriä. Mutkatietä kotio, Tuusulan nurkilla alkoi viimein hieman satelemaan, joten ei edes pahasti kastunut. Hiki ei tullut, mutta kivaa oli (varsinkin paluumatkalla).

Vääksyssä joo käytiin. Enepmpi aiheesta
Bileistä en tiedä, kun kesken paraatia ttuttu heitti sivuun ja jotain siinä huitoi, ite ajoin takaisin ja puolisen tuntia palloiltuani lähdin mutkatonta tietä kotia kohti.
nixweiss.gif
Mua alkoi kahvituttamaan ja siinähän se porukka sitten hajosi. Tuolla toisessa osiossa ehdin jo toivoa, ettei kukaan pahoittanut mieltään. Se paraatiajo oli silkkaa tökkimistä kun porukkaa oli paljon ja tietöiden takia tiet paxana. Poistuin Sysmän kautta Hesaan. Mulla kävi sellainen vahinko, että navigaattorin teline löystyi yllättäen. Navi oli otettava laukkuun. Pelkäsin että telineen strateginen ruuvi putoaa, mutta sain kanssamotoristilta 2 nippusidettä, jolla kiinnitin navin telineen pysymään kotio asti. NYT se on taas kiinni; jopa paremmassa asennossa kuin ennen.
tounge.gif
Mää alan kyl olla kohta
033102beer_1_prv.gif
kunnossa.....

Juu, kiitokset ttuttulle piikkipaikalla ajosta. Mä pyöräytin siitä koulun parkkikselta jo samointein tuonne mutkäpätkille kohti Lammi-Hausjärveä ja sit sieltä kotio. Joten se porukan hajoaminen oli kyl ainakin mun osalta itseaiheutettuu.. mut kivaa oli.
tounge.gif
sport05.gif

Juu, kiitokset ttuttulle piikkipaikalla ajosta. Mä pyöräytin siitä koulun parkkikselta jo samointein tuonne mutkäpätkille kohti Lammi-Hausjärveä ja sit sieltä kotio. Joten se porukan hajoaminen oli kyl ainakin mun osalta itseaiheutettuu.. mut kivaa oli.
tounge.gif
sport05.gif
Juu... epävirallinen .ORGajeluhan tämä olikin.
tounge.gif
Olihan se semmoista köröttelyä vaan. Minä lähdin ryysistä karkuun Sysmän kautta. Tulihan noita kilsoja yli 300. Mut hitsi kun
033102beer_1_prv.gif
alkaa väsyttämään.

Turhan paljon tietöitä yhteen paraatiin, onneksi olin nelosryhmän kärjessä eikä pöly haitannut.

Juu, kiitokset ttuttulle piikkipaikalla ajosta. Mä pyöräytin siitä koulun parkkikselta jo samointein tuonne mutkäpätkille kohti Lammi-Hausjärveä ja sit sieltä kotio. Joten se porukan hajoaminen oli kyl ainakin mun osalta itseaiheutettuu..  mut kivaa oli.
tounge.gif
sport05.gif
Juu... epävirallinen .ORGajeluhan tämä olikin.  
tounge.gif
Olihan se semmoista köröttelyä vaan. Minä lähdin ryysistä karkuun Sysmän kautta. Tulihan noita kilsoja yli 300. Mut hitsi kun  
033102beer_1_prv.gif
alkaa väsyttämään.
Hehe! Rupes ahistaa pelkkä ajatuskin, että kun se porukan paljous änkee sinne pulkkilanharjulle ja siellä tietöitä ja uukkari takas.
Mut hei, Saatiinhan me Rapalan uistin! Vähänkö on hieno.. se ei sulla huomenna sit muu sisällä pysykkään.
biggrin.gif

Back