• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Joko pyörät liikkuu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja "Tessu"
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kuinka moni on jo ottanut pyörän esille? ja kuinka moni meinaa odottaa toukokuun alkuun? (kesä
inlove.gif
)

pariviikkoo on ollu jo ajossa.tosin tällä viikolla ei ole kilometrejä kertyny ku pukkas tuota lunta tänne itä-suomeen

Tulihan tuota viime viikonloppuna reilu 300km ajeltua
062802moto_prv.gif

Harmi vaan et meni nää kelit tämmöseks, mut ens viikolla lämpiää
smile_org.gif

31.1 ajossa lähes joka päivä 1500 km. Nyt on säänhaltijalla ollut viime päivinä selvästi minua jotain vastaan. Pitää yrittää
lepytellä vaikka juopollelemalla pullon kossua tänään.

Prätkä viikon liikenteessä oston yhteydessä huhtikuun alussa. 30 seisontapäivää tulee täyteen 11.5 Sitten
sport05.gif

31.1 ajossa lähes joka päivä 1500 km. Nyt on säänhaltijalla  ollut viime päivinä  selvästi minua jotain vastaan. Pitää yrittää
lepytellä vaikka juopollelemalla pullon kossua tänään.
Huh, mikä ironbutt!
eek.gif

Pakko oli kuitata;)

Ajossa on jo kolmatta viikkoa. Paranis vaan kelit, niin voisi muutakin, ku ihailla mopoa ikkunasta

Itse ajattelin ottaa toukokuun alussa viimeistää. ei oikein rovaniemellä ole vielä kunnollisia kelejä. mut viikko ja sit
062802moto_prv.gif

Päästäisestä asti liikenteessä, n.2000km. Nyt mopotti huol....
onnex on huonot kelit
biggrin.gif

kirnotus.virhe ei näköjää auta

"Laatikossa" lienee
wink.gif
Taikka sitten vain näin unta, enkä vielä herännyt
tounge.gif

Oma pyörä on ollut ajossa 14.4 asti, tosin nyt viime päivinä on joutunu jättämään vähän vähemmälle. Tarpeeks vaan lämmintä, niin ei pieni pakkanen tunnu missään
biggrin.gif

Kuun alussa täällä keskisessä suomessa. Nyt täytys kyllä vaihtaa
piikkipyörät alle kelien puolesta. Kerkisinpähän ajaa n.500 km.
mad.gif

Täälä espoossa satelee lunta vähän joka päivä, keskiviikkona olis tarkotus alotella
062802moto_prv.gif
...turha tässä hätäillä

Back