Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!Heinäkuussa lautalla Gdyniaan, vähän Puolaa, valko-Venäjälle ja Baltian kautta kotiin. Kaverit vaan taisivat mennä puihin, joten taitaa mennä sooloajoksi.
Loistoidea, tarttee kopsata itelle kans...thanks.Moposkootterilla Ahvenanmaalle.
Hei..Jos nyt vaikka Tanskaan saakka pääsisi, rouvan kesälomat kun palo työpaikan vaihdon myötä, muuten Sveitsi olisi ollut todennäköinen etäisin kohdemaa.
-H-
Eipä ole tullut käytyä, ja nytkin suunnittelen vain pikkupistäytymistä. Jonkunverran infoa olen löytänyt http://www.svvs.fi -sivuilta, ja olipa siellä joku prätkälläkin käynyt, en vain nyt saa päähäni mikä porukka se oli.Hyvää joulua!
Oletko ennen käynyt Valko-Venäjällä? Itse suunnittelen sinne menoa tulevana pääsiäisenä, ensimmäistä kertaa. Onko antaa vinkkejä?
Kyllä sieltä pääsee Krimille, itsekin sieltä menossa yli heinäkuun lopussa. Käydään vain koluamassa Georgia, Azerbaijan ja Armenia myös tuolla reissulla.Eka kertaa pyörällä ulkomaille, alustava reitti Pietari - Kaspianmeri - Sotši - Krimi - Balkan. Kai Kerchistä pääsee lautalla Krimille?
Kiitti vinkinstä. MC Widowmakers on käväissyt Valko-venäjällä. Heiltä en ole vielä vinkkejä kysellyt.Eipä ole tullut käytyä, ja nytkin suunnittelen vain pikkupistäytymistä. Jonkunverran infoa olen löytänyt http://www.svvs.fi -sivuilta, ja olipa siellä joku prätkälläkin käynyt, en vain nyt saa päähäni mikä porukka se oli.Hyvää joulua!
Oletko ennen käynyt Valko-Venäjällä? Itse suunnittelen sinne menoa tulevana pääsiäisenä, ensimmäistä kertaa. Onko antaa vinkkejä?
well, maksoin varausmaksun syyskuun porukkamatkalle, eka reissu Ameriikan maille. olisko hyviä neuvoja tarjolla?Well, Amerikkaa kiertämään ensi kesänäkin elo-syyskuun tienoilla, kun on vielä muutama osavaltio käymättä. Uusia tulee Idaho, Oregon ja Washington. Sitten jääkin enää Alaska, Louisiana, Arkansas ja Missisippi.![]()
![]()