Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei toimi kumpikaan linkki.sympaattinen tarina: http://www.karjalanmaa.net/cfmldoc....kisto=1![]()
tai sitten: http://lyhytlinkki.net/?sbs7y5jd
Itsekin testaan uudet tilat ens viikolla, en mopoissa vaan veneeni vien huoltoon. Toivottavasti ei peräprutkua tarvitse katsella näinJokikoneessa pyörähdin etsimässä ajopöksyjä, kukaan ei edes tervehtinyt aluksi, mutta taisi johtua lähinnä siitä että kaikki myyjät olivat varattuja. Pyörin aikani ihmettelemässä itsekseni, mutta juuri kun olin lähdössä pois, tulikin kerrassaan mukava naismyyjä moikkaamaan ja tarjoamaan apua. Infoa tuli kerrassaan kiitettävästi ja vaikka nyt ei ollutkaan oikein soveliaita kamppeita, niin varmasti menen viikon päästä tsekkaamaan tilanteen uusissa tiloissa.![]()
Joo, miehän menin, ja vaikka Jokikoneen uudet tilat olikin ihan hienot, niin jäi vähän huono maku suuhun. En mie näköjään saa sieltä palvelua kun siltä yhdeltä naismyyjältä, ne äijät siellä ei voi sanoa edes näköjään edes moi. Se naismyyjä oli varattu, joten kokeilin yksiä housuja, mallailin hanskoja ja vilkuilin kenkiä aikani yksin ja häivyin. Tuskin mie olisin niitä housuja ostanut vaikka olisin saanut apuakin, mutta kai sitä nyt olisi joku voinut edes päivää sanoa tai jollain tapaa näyttää noteeranneensa...varmasti menen viikon päästä tsekkaamaan tilanteen uusissa tiloissa.![]()
Kankkusen Jari ilmoitti viime syksynä pitävänsä sapattivuotta. En tiedä aikooko palata alalle.Yamaha- ja Pienkonehuolto J. Kankkunen [H]
Teollisuuskatu 21, 80100 Joensuu
Puh. (013) 120 215
No minä kävin reilu viikko sitten Jokikoneella ja aika rauhassa olisi saanut olla kyllä.En mie näköjään saa sieltä palvelua kun siltä yhdeltä naismyyjältä, ne äijät siellä ei voi sanoa edes näköjään edes moi.
En muista minäkään hänen nimeään, mutta parasta palvelua saa juuri häneltä Jokikoneessa.No minä kävin reilu viikko sitten Jokikoneella ja aika rauhassa olisi saanut olla kyllä.En mie näköjään saa sieltä palvelua kun siltä yhdeltä naismyyjältä, ne äijät siellä ei voi sanoa edes näköjään edes moi.
Sitten paikalle tuli tämä nainen (harmi, kun en nimeä muista), tervehti ja niin päästiin kaupan tekoon. Eli hän on sisäistänyt asiakaspalvelun. Mukaan tuolta reissulta jäi ajohousut sekä kypärä.