• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Joensuu miittaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jose
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Missä työ oletta kaikki - lomalaitumilla
sad_orig.gif
?

Missä työ oletta kaikki - lomalaitumilla  
sad_orig.gif
 ?
Mie olen ollut töissä ja vapaa-aika on mennyt niin akateemisissa merkeissä ettei juuri muuta ole ehtinyt tehdä.

Huomenna pitäisi katsastaa Kotiteollisuus joten Jönssiin en ehdi, mutta viikon päästä olen bongattavissa Ponutaipaleesta ja sen jälkeen Kotas-rallista jos joku niihin eksyy.. Sitten pitäisikin pikkuhiljaa jossain vaiheessa elokuun loppua kai palailla pysyvämmin sille suunnalle.
smile_org.gif

Lomallahan sitä nyt ollaan ja kun olen aika tarkkaan pysytellyt erossa tietokoneista enpä ole tätäkään huomannut aiemmin.
Tänään ehtis käymään vaikka Kuoringalla jätskillä mutta ensi viikon olen taas reissussa ja sitten alkaakin jo työt eli luultavasti torstai illat on vapaita sitten.

3viikkoa leikkauksesta...tuli viikonlopun aikana 250km kokeiltua ajelemista. ei käy selkään, mut jos pyörä kaatuu niin saa rauhassa olla sit nutullaan ennenkuin joku tulee nostamaan sen ylös...ei siis pidä kaatuilla. Pehmeitä ja hiekkateitä pitää siis välttää kuin ruttoa
biggrin.gif

ei sentään koko kesä menny nyt persiilleen...

harmi ku en pääse torstaina abc:lle. Tuli jo luvattua olla muualla silloin...no ehkä sit seuraavalla viikolla
smile_org.gif

Juu kyllä minultakin jää torstain kaffeet taas väliin.
Tällä hetkellä olen Östersundissa ja torstaina olis tarkoitus olla vasta Vaasassa tulossa Joensuuhun päin.
Mutta katsellaan ja ihmetellään mitä sitä viikon päästä.

Pitteepä pittee mielessä tuo ensi viikon torstai.

Pistäkäähän mietintämyssyyn sellainenkin seikka, että jäsen Twini-Wingi on kutsunut meitä vierailulle Kiteen suuntaan. Arki-iltana sinne ei varmaan oikein kannata kiireellä lähteä, paremminkin saattaisi sopia jollekin loppukesän lauantaille tai sunnuntaille.

Minkäslaisia ajatuksia tästä? Twini-Wingi itse voisi varmaan kertoa tarkemmin, mitä hän meille aatteli tarjota - ilmeisesti kaffetta ja maisemapätkää?

Tervetuloa vain Kiteelle!
Tämän viikonlopun Ponu-kokoontumisen jälkeen on monta viikonvaihdetta ennen Sudenajoa. Valintanne mukaan voimme sopia esim. jonkun noista vapaista lauantaista tänne tulonne päiväksi.

Täällä Kiteellä pyöräyttäisimme mukavan mutkapätkän hyvillä päällystetyillä teillä, noin 40-50 km yhteensä. Reitillä on mielenkiintoista nähtävää, josta jo ennakolta voisimme mainita Mustanlammin sotilasmuistomerkin, rajanpinnassa toimivan Riihivalkea-matkailupalveluyrityksen, sekä mm. Kiteenlahden perinnemaisemakylän, jonka läpi ajattelin teitä ajeluttaa.

Kun tulemme takaisin Kiteen keskustaan, Kitee-MC tarjoaa vieraille kahvit kerhotiloissaan, joita laajennettiin pari vuotta sitten. Silloin saimme valmiiksi noin sata neliötä uutta tilaa pyörien talvisäilytykseen. Varsinaisen kokonntumistilan yhteydessä on pieni keittiö, sekä mahdollisuus motoristilehtien lukemiseen, joita kerho on yhteiseksi iloksemme sinne tilannut useita.

Operaatio täällä Kiteellä olisi ehkä 2-3 tunnin mittainen, riippuen siitä, kuinka hyvin saamme vieraamme viihtymään!

Siitä vain Joensuun miittaajat miettimään sopivaa ajankohtaa, Ilmoitelkaa sitten kun asia on pohdittu, vaikka täällä Org:issa!

ihan hyvältä kuullostaa tuollainen kiteellä pyörähtäminen
biggrin.gif

itellä kyl 2 seuraavaa viikonloppua menee metsästys-seuran jutuissa...

No niinhän se kävi tällekin viikolle että työnantaja keksi torstai illalle
shaun.gif
minulle tekemistä, eipä tarvitse osallistua mihinkään motoristi hömpötykseen. Se on ikävää kun joutuu heti loman jälkeen lähtemään syömään ja
033102beer_1_prv.gif
.
Mutta pidetään tuo Kiteen kutsu mielessä.

Tulen kuudeksi Marjalaan jos ehdin. Pitää lähteä käymään Tuusniemellä ja luultavasti pääsen viiden aikoihin ajelemaan takaisin Joensuuta kohdin.

Hirvee ukkoskuuro eilen just ennen kuutta...kerkesin paikalle 15yli kuuden, mut ketään ei ollu paikalla...en kyllä ihmettelekään...tulipahan pieni lenkki ajeltua...ensviikolla paikalle jos vaan ei sada liikaa
smile_org.gif

...perkules, ainahan täällä sataa, joka pilvestä  
nixweiss.gif

Olin just aatellut eilen, että abcille lähden vaikka pieniä akkoja sataisi. Vaan eihä siihen ukonilimaan suattanna uskaltautua. Illalla joskus seittemän jälkeen ehkä olis voinut.

Mites Äksjiiärrälle kävi, jouduitko juuri siihen pahimpaan kuuroon?

Hirvee ukkoskuuro eilen just ennen kuutta...kerkesin paikalle 15yli kuuden, mut ketään ei ollu paikalla...en kyllä ihmettelekään...tulipahan pieni lenkki ajeltua...ensviikolla paikalle jos vaan ei sada liikaa
smile_org.gif
Pahus minä ehdin just lähteä ABC:ltä ennen sinua. hörpoin kaffeet siinä mutta kun kamppeet oli märkänä en viittinyt jäädä pitemmäksi aikaa siihen vaan läksin kotia kuivattelemaan.
Noh, ehkä ensi viikolla.

Back