• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

JJ2S X4 500 - 4 Cylinder 2 Stroke Concept

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lateksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kneesliderin sivuilla tuli tämmönen vastaan.
Ulkonäkö miellyttää ainakin omaa silmää.

Nowy-02.jpg

Nowy-09.jpg

Kyseessä siis 500 kuutioinen X-4 koneella oleva kakstahti kehitelmä. Polski Projekt.

Hmjaha, tollanen X4 on varmaan luonnostaan vailla mekaanisia värinöitä. Mahtaako olla kasassa vaan mitään muuta kuin 3D-mallinnuksia, epäilen mä.

Hmjaha, tollanen X4 on varmaan luonnostaan vailla mekaanisia värinöitä. Mahtaako olla kasassa vaan mitään muuta kuin 3D-mallinnuksia, epäilen mä.
Samaa epäilen miekin. Mitenkähän tuossa olisi tarkoitus järjestää kampura? Neljä kampuraa ja jokaiselta raatsveto pääakselille. Ja eipä tuo pakoputkistokaan oikein vakuuta, taitaa paisarit puuttua.

..2-syl. boxerin kampura niin, että molemmilla kiertokangen kauloilla vierekkäisten pyttyjen kiertokanget. Nätti on pyörä, mutta äh, perinteinen kaksitahti on historiaa tieliikenneajoneuvoissa.

Samaa epäilen miekin. Mitenkähän tuossa olisi tarkoitus järjestää kampura?
Vastakkaisten mäntien kierttari ns. "samaa puuta"..olis ehkä jopa mahdollinen ja toimiva
nixweiss.gif
Jepjep. JuuTuupista.

Back