• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Jiihaa. ostin uuden pyörän.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja w-mies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No jumalauta kun on komea peli! Vielä kun saisit kuvan omastasi.. Itse ajelen samanlaisella F2-mallisella Lime Green Ysillä, mutta -04. Mikä ohjausiskari sulla on siinä? Oletko kokeillut sitä jo?

Onnea vaan uudelle mopolle!
062802jumpie_prv.gif

No jumalauta kun on komea peli! Vielä kun saisit kuvan omastasi.. Itse ajelen samanlaisella F2-mallisella Lime Green Ysillä, mutta -04. Mikä ohjausiskari sulla on siinä? Oletko kokeillut sitä jo?

Onnea vaan uudelle mopolle!
062802jumpie_prv.gif
WP-ohjausiskari. Just kävin ottaan eka tyypit kun ajoin siirtoluvalla pyörän verstaalle. Moottoritielle siirtyessä avasin vähän kaasua liikaa (ja tähän voin sanoa että hieman paremmin vastaa ysi kaasuun kuin vanha zxr
smile_org.gif
)ja pyörä nakkas heti poikittain rampista ulos tullessa
omg.gif
. No pyörä pysy hanskassa mutta kylmää hikeä kerkes jo pukata...

Ekat fiilikset ajon jälkeen: Ajoasento hieman outo zxr:n jälkeen, tuntui kuin istui pyörän päällä eikä pyörässä mutta varmasti vaan tottumiskysymys. Tilaa oli kuitenkin reilusti enemmän, ei tarvi olla niin linkkari-asennossa kuin ennen. Tehoa tuntui löytyvän sekä jarruista että koneesta enemmän kuin kuskilla on kykyä hallita. Ja kaiken kaikkiaan pyörä tuntui toimivan ajatuksen voimalla, eli ei voi olla muuta kuin tyytyväinen!!!

Kun vaan malttais ottaa ekan kesän ysillä rauhallisesti ettei kuolema korjaa
idea3.gif

Moottoritielle siirtyessä avasin vähän kaasua liikaa (ja tähän voin sanoa että hieman paremmin vastaa ysi kaasuun kuin vanha zxr
smile_org.gif
)ja pyörä nakkas heti poikittain rampista ulos tullessa
omg.gif
. No pyörä pysy hanskassa mutta kylmää hikeä kerkes jo pukata...

Ekat fiilikset ajon jälkeen: Ajoasento hieman outo zxr:n jälkeen, tuntui kuin istui pyörän päällä eikä pyörässä mutta varmasti vaan tottumiskysymys. Tilaa oli kuitenkin reilusti enemmän, ei tarvi olla niin linkkari-asennossa kuin ennen. Tehoa tuntui löytyvän sekä jarruista että koneesta enemmän kuin kuskilla on kykyä hallita. Ja kaiken kaikkiaan pyörä tuntui toimivan ajatuksen voimalla, eli ei voi olla muuta kuin tyytyväinen!!!

Kun vaan malttais ottaa ekan kesän ysillä rauhallisesti ettei kuolema korjaa  
idea3.gif
Onnea hirmuisesti uudesta pärrästä. Mä harjoittelen vielä ainakin tän kesän ZXR:llä kun viime kesän lopulla vasta sen hommasin. Susta tuntui varmaankin hurjalta tän päivän ajo myös kun et vissiin ollut ajellut muuten nyt keväällä?
Oli vissiin aikamoinen muutos vanhaan ZXR:ään? Onko tosiaankin pystympi ajoasento 9R:ssä?

No mä tuun perässä kun opin eka nyky vehkeellä ajamaan.
Vittu mun kausi alkaa vasta vappuna
sad_orig.gif
bawling.gif

Mitäs säätöä tohon on luvassa? Ittellä kovat Sigman asennukset paraikaa meneillään, sekä odottelen kiivaasti Öhlinsin ohjausiskarin saapumista. Vielä menee ainakin viikko, ennen kun otan ajoon. Mitkä renkaat sulla on muuten alla?

Onneks olkoon uudesta pyörästä...
Mulla kestää vielä pari viikkoa ennenku saa pyörän ajoon, no sitä odotellessa...
033102beer_1_prv.gif

Mitäs säätöä tohon on luvassa? Ittellä kovat Sigman asennukset paraikaa meneillään, sekä odottelen kiivaasti Öhlinsin ohjausiskarin saapumista. Vielä menee ainakin viikko, ennen kun otan ajoon. Mitkä renkaat sulla on muuten alla?
Bridgestone 012:t alla. Ei sen kummempaa säätöä mielessä... varmaan samanlainen rekkari-vilkkuhässäkkä kuin sulla seurava hankinta, huggeri ois myös kova sana... aika näyttää....ja lompakko

Onnea vaan uudelle pyörälle. Pitäis kai alkaa kaivaan jo omakin Kawa liikenteeseen.

Jepu onne petollisia noi mopo kaupat, hain vaan kypärä huppua ja -05 Z750 tarttu mukaan  
biggrin.gif

6ärrän wanhus jäi hallin perälle murjottamaan...noo hyvin palvelit aikasi pitää ehkä joku muistotilaisuus pitää kun ajamiselta ehtii  
idea3.gif
033102bebe_1_prv.gif
sport05.gif

Paljon onnea uuden pärrän johdosta
062802jumpie_prv.gif

Komian pelin valittit ja itelläkään ei ole kuin hyvää sanottavaa 9R:stä. Mukava poiketa värityksellä hiukan tuosta kawan tutummasta linjasta.

Turvallisia kilometrejä
062802moto_prv.gif

Back