• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Jelppiä ohjausiskarin irrottamiseen!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JWH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nonii ja lapasesta läks...oon varmaan ihan hirveesti kierteistä höpissy!

Paskanjauhanta voi mun puolesta loppua nyt ja voidaan varmaankin palata asialliseen keskusteluun!

Kävin hallilla irrottamassa iskarin ja tiukalla oli myös etuhäkin pultit. Etuhäkin joutuu irrottamaan, et sai iskarin toisen kiinnityspultin irti.

Kiitos kaikille kannustavista kommenteista
thumbs-up.gif

Mutteri lähti pienen dremelöinnin ja 11 mm (made in korea) kiintoavaimen sovittamisella irti..oli perkeleen tiukalla.

J@ck kyllähän sun pitäis tietää, että toi iskarin kiinnitys mutteri on 12 mm eikä 6 mm...voi sitä orpoa piruparkaa joka yritää 6 mm avaimella 12 mm mutteria avata
tounge.gif
  sori oli pakko ei millään pahalla
biggrin.gif
Jos menet ostamaan kaupasta 12 mm mutteria, niin saat mutterin jossa on 12 mm kierre.
Ilmeisesti tuossa on siis 8 mm mutteri 12 milliselle avaimelle, vaikka kuvassa 6 milliseltä näyttääkin.

Sori, oli myös pakko, nämä on niitä perusasioita  
033102bebe_1_prv.gif
Toisilla on nii suuri halu aina vaan päteä....
kaboom.gif

J@ck kyllähän sun pitäis tietää, että toi iskarin kiinnitys mutteri on 12 mm eikä 6 mm...voi sitä orpoa piruparkaa joka yritää 6 mm avaimella 12 mm mutteria avata
tounge.gif
biggrin.gif
Jos menet ostamaan kaupasta 12 mm mutteria, niin saat mutterin jossa on 12 mm kierre.
Ilmeisesti tuossa on siis 8 mm mutteri 12 milliselle avaimelle, vaikka kuvassa 6 milliseltä näyttääkin.

033102bebe_1_prv.gif
kaboom.gif
Mene lyomaan livena.
pftroest.gif

tounge.gif
biggrin.gif

033102bebe_1_prv.gif
kaboom.gif
Mene lyomaan livena.      
pftroest.gif
perkeleen jeesustelijat
baaa.gif
baaa.gif

Neuvo: Älä tee kun et osaa!
talktohand.gif
Päivän paras! Kyse on jum***uta yhestä mutterista
biggrin.gif

Jos en saa kahvipakettia auki niin pitääkö mennä ABC:lle kahvipaketin, keittimen, sokereiden ja maitojen kera että saa kahvia? Jos en mene niin myyvät ylihintaista kuraa vaikka kotona olis vermeet sen keittämiseen.

Sitten kun saan sen auki niin en tiedä paljon puruja pitää pistää? Sit voisin ottaa pelkän kahvipaketin ja mennä tallille vaikka jossa joku muu keittää kahvit ja neuvoo jopa miten sitä tehään. Näin itse kehittyy samalla ja selviää paljon vähemmällä vaivalla(lue puljaamisella ja rahalla)

Kumpi on järkevämpää?
idea3.gif

Sälli pyytää asiallisesti neuvvoja, niin muutama Urpo alkaa saivartelemaan ja vittuilemaan. Ovat varmaan itse niin täydellisiä, että puhuvat aina asioista niiden oikeilla termeillä
kaboom.gif
kaboom.gif

P.S. Hyvä että mutteri irtos.

Sälli pyytää asiallisesti neuvvoja, niin muutama Urpo alkaa saivartelemaan ja vittuilemaan. Ovat varmaan itse niin täydellisiä, että puhuvat aina asioista niiden oikeilla termeillä
kaboom.gif
kaboom.gif

P.S. Hyvä että mutteri irtos.
niimpä ja odotin korjausta tuohon kahvi asiaan, kahvissa kun käytetään nimeä kahvin porot ei purut...tupakassa purut..  
wink.gif

Edit. siis ootin et joku kuittaa siitä..tää mun ei ollu kuittailu/vittuilu kommentti..

niimpä ja odotin korjausta tuohon kahvi asiaan, kahvissa kun käytetään nimeä kahvin porot ei purut...tupakassa purut..  
wink.gif

Edit. siis ootin et joku kuittaa siitä..tää mun ei ollu kuittailu/vittuilu kommentti..
Ai saamari, tästä sen huomaa kun koittaa keksiä esimerkkiä aiheesta mitä ei osaa. Onneks ei sahanpurua!
biggrin.gif

Back