Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rumassakin repussa voi olla hyvät eväät. Onnea siis...Onhan se ruma kuin perkele, mutta se ajettavuus ja vääntö![]()
Jaa, ei näkyny yhtään suzukii, kun tossa aamulla jammulla duuniin tulin.Onnea uuden mopon johdosta ja tervetuloa tosimiesten joukkoon Suzuki-leiriin.![]()
Heh, suomennettuna:Mun mielestä törkeellä tavalla härskin siisti, jykevän raastava ja tuplaputkineen karskin retrohenkinen.
Ää se noi menny, oon törkeen kateellinen, hallituksen kanssa oon vääntäny jo useamman kuukauden busasta, ja pitäs unohtaa, MITÄ SEMMOSELLA TEKEE, nii mitähä?Heh, suomennettuna:Mun mielestä törkeellä tavalla härskin siisti, jykevän raastava ja tuplaputkineen karskin retrohenkinen.
"Mun mielestä ihan vitun ruma, möhkö ja tuplaputkineen kehityksestä tipahtanut" ?-)
Jooh, meillä ei paljoa vääntöä ole ollut. Vaimolla ei ole A-korttia eikä se kuulemma moista haluakkaan, se tykkää istua kyydissä ja koeajon jälkeen busa sai varauksettoman hyväksynnän mukavan matkustajanpaikkansa johdostahallituksen kanssa oon vääntäny jo useamman kuukauden busasta, ja pitäs unohtaa, MITÄ SEMMOSELLA TEKEE, nii mitähä?
Nojoo, meillä kämppä ostettiin 2,5v sitten, autoa ei ole ollut enää vuosiin ja pitäähän sitä joku kulkuväline ollasanoi:Talo ku on valmis ni ensi flyykeli ja sitte uudempi auto ja sit jos on varaa ni jne jne.
Noh, sitten ostetaan joku toinen fillari, ei se sen kummallisempaa olesanoi:Mitä mies tekee elämällään jos ei oo bussia? kysyn vaan.
Kaikkeen tottuu, kyllä mä kusiaisestakin tykkäsin mutta kyllä tuo vääntö oli juuri se mikä vei meikäläisen valinnan lopulta busaan.sanoi:Ite koitan vanhaa kusiaista hinkata ja luikerrella sillä asfalttiurissa ja pykältää ylämäissä pienempää.
Sulla on selvästikin naisellisia ulkonäköpaineita, mutta tässä tapauksessa paineet eivät kohdistu liian pieniin tisseihin ja leveään perseeseen vaan moottoripyörään. Tämä "näyttääkö mun moottoripyörä rumalta?"-kysymys taitaa olla vähän niin kuin se klassinen "näyttääkö mun perse isolta?"-kysymyskin - molempiin kysymyksiin voi vastata vain väärin.Heh, suomennettuna:Mun mielestä törkeellä tavalla härskin siisti, jykevän raastava ja tuplaputkineen karskin retrohenkinen.
"Mun mielestä ihan vitun ruma, möhkö ja tuplaputkineen kehityksestä tipahtanut" ?-)