• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Jarrusatulan kierre korkkasi

Tuntuvat nuo purkaamot olevan ihan hyviä paikkoja hankkia pyörään osaa. Suosittelen.
thumbs-up.gif

Pitää vaan olla yleinen pyörä tai sitten paljon onnea matkassa. Sen olen huomannut, että moni purkaamo on lopettanut toimintansa. Lienekö sitten nyky päivinä kannattamatonta toimintaa, kun paremmat katteet saa orkkis varaosista? Vaikka toisaalta en ymmärrä miksei tuolla toiminnalla olisi kysyntää?
smile_org.gif

Tuntuvat nuo purkaamot olevan ihan hyviä paikkoja hankkia pyörään osaa. Suosittelen.
thumbs-up.gif

Pitää vaan olla yleinen pyörä tai sitten paljon onnea matkassa. Sen olen huomannut, että moni purkaamo on lopettanut toimintansa. Lienekö sitten nyky päivinä kannattamatonta toimintaa, kun paremmat katteet saa orkkis varaosista? Vaikka toisaalta en ymmärrä miksei tuolla toiminnalla olisi kysyntää?
smile_org.gif
Eiköhän tuo ebay vaikuta aika paljon. Itse tulee tilattua pääosin sieltä käytetyt osat, etenkin Saksasta löytyy hyvin. On vaan helpompaa kuin purkaamoihin soittelu ja kiertely.

Viimeksi kun kävin purkaamolla niin puhelimessa sanottiin että osa löytyy, ja ajoin sinne jumalan selän taakse sitä hakemaan niin sitten noloina penkoivat hyllyjä ja totesivat ettei löydykään.

mopokolle kysymys

teetit öljypohjaan kierteet, pitikö sun purkaa pyörä ja viedä öljypohja pajakulmaan vai vetikö ne sen raakana paikoilleen ja öljyt perään

itellä tippu öljyroppu vaalantielle ja öljyt samalla, onneksi pysyin pystyssä

Back