• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Jarrupalojen materiaalin vaihto,

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juutana
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hm. Mun mielestä taas GFA:t oli aivan surkeat, paska tuntuma, pito kylmänä olematon ja lämpimänäkään ei kummoinen. Kuluivatkin kovin nopeasti. Pyöränä näillä oli '02 R6 ja '04 10R.

EBC:n uudet EPFA:t on taas pirun hyvät, tykkään kovasti. Pitävät mukavasti jo kylmänä ja lämpimänä pito on mainio, samaa tasoa Ferodo XRACin kanssa. Tuntumaakin löytyy ihan eri tavalla GFA:han verrattuna.
Heh, näin nää menee. XRAC on pala jota sain sponssina ilmaiseksi ja R6R:ssä toimi mielestäni niin huonosti että ostin mieluummin omalla rahalla parempia paloja.

GFA:n kanssa juuri pito ja tuntuma, sekä kestävyys on ne mistä pidän, jopa Brembon RC:n ollessa mittapuuna kahdessa ensimmäisessä.
Ja itse taasen samaisessa kiulussa tykkäsin kuin hullu puurosta ja juurikin Ferodon XRAC:eista sekä Brembon RC:stä.
biggrin.gif

Hm. Mun mielestä taas GFA:t oli aivan surkeat, paska tuntuma, pito kylmänä olematon ja lämpimänäkään ei kummoinen. Kuluivatkin kovin nopeasti. Pyöränä näillä oli '02 R6 ja '04 10R.

EBC:n uudet EPFA:t on taas pirun hyvät, tykkään kovasti. Pitävät mukavasti jo kylmänä ja lämpimänä pito on mainio, samaa tasoa Ferodo XRACin kanssa. Tuntumaakin löytyy ihan eri tavalla GFA:han verrattuna.
Heh, näin nää menee. XRAC on pala jota sain sponssina ilmaiseksi ja R6R:ssä toimi mielestäni niin huonosti että ostin mieluummin omalla rahalla parempia paloja.

GFA:n kanssa juuri pito ja tuntuma, sekä kestävyys on ne mistä pidän, jopa Brembon RC:n ollessa mittapuuna kahdessa ensimmäisessä.
Ja itse taasen samaisessa kiulussa tykkäsin kuin hullu puurosta ja juurikin Ferodon XRAC:eista sekä Brembon RC:stä.
biggrin.gif
parjan ehti ensin, olin just kirjoittamassa että viime syksynä kun oman R6R kilpurin ostin, niin myyjä oikeen erikseen mainitsi että käytä sitte näitä XRAC:eja, on hyvät
biggrin.gif

Omalla rupuvauhdillani on melkolailla se ja sama mitkä palat siellä satuloissa on ja ihan tyytyväinen nuihin ferodoihin olen ollutkin, mutta mukava huomata että tästäkään asiasta ei olla ihan yhtä mieltä
biggrin.gif

Back