Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jorim sanoi:Turvallisuuteen vaikuttavia osia KIINASTA halvan hinnan takia. Haloo!!!!![]()
jorim sanoi:Turvallisuuteen vaikuttavia osia KIINASTA halvan hinnan takia. Haloo!!!!![]()

Lainaa jorim kirjoitti Katso viesti
Turvallisuuteen vaikuttavia osia KIINASTA halvan hinnan takia. Haloo!!!!
Itse olen tilaillut jarrupaloja, -levyjä, -pääsylintereitä ja -kahvoja Kiinasta. Hintaa reilusti alle puolet härmän hintatasosta ja toimivat ihan yhtä hyvin.
Monelle saattaa tulla suurena yllätyksenä, että esimerkiksi oman rakkaan eurooppalaisen, tai japanilaisen mopon osista jopa puolet voi olla sitä haloo-kiinatavaraa.
Husky510 sanoi:Eipä tarvii saada halvemmalla, alkuperäiset 4kpl maksaa70€
dmachine sanoi:Monelle saattaa tulla suurena yllätuksenä, että esimerkiksi oman rakkaan eurooppalaisen, tai japanilaisen mopon osista jopa puolet voi olla sitä haloo-kiinatavaraa.
Pavel Pude sanoi:Ihan sama kun täälläkin varmaan tuhat tyyppiä tilannut kytkin-ja jarrukaffa setit kahdest pyöräst, kiinakamaa ja turvallisuuteen ajatellen ei vissiin kenelläkään ole ollut ongelmia.
Mutta anna perkele ku eka sanoo että poikki meni kahden sormen jarrutuksella, niin kaikki on pashaa mitä kiinasta tulee.
Itsekkin olen noita levyjä miettinyt tuolta ebayn kautta, mutta en ole vielä uskaltanut tilata.![]()
vma sanoi:Kiinasta tulee tavaraa, joka on laadultaan riittävää jopa laitevalmistajille.
Kiinasta tulee myös tavaraa, jonka laatu on huonompaa kun paskoista paskoin laatu.
Se kuka tietää Kiinan laatutoimittajien tuotteet ja niiden myyntipaikat, saattaa säästää rahaa ostoksillaan.
Ne jotka tilatessaan tavaroita luottavat tuuriinsa, luottavat sitten tuuriinsa myös laadun osin.