Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh.. euron letku ja 20 kulujaLöyty ainakin tuolta. 2-3 arkipäivää niin kotiovella. Kai niitä lähempääkin saa, mutta tuolta osui ekaks silmään. Luulis että löytyy mistä tahansa prätkäliikkeestä.
Carpimoto
laitetaan kimppatilaus niin päästään jo puolet halvemmallaHeh.. euron letku ja 20 kulujaLöyty ainakin tuolta. 2-3 arkipäivää niin kotiovella. Kai niitä lähempääkin saa, mutta tuolta osui ekaks silmään. Luulis että löytyy mistä tahansa prätkäliikkeestä.
Carpimoto![]()
Stormilta joskus kyselin kun säiliön ostin niin ei ollut valikoimissa letkua..
Mää arvaan että noilla on.... TekniikkacenterMinkähänlaisten speksien mukaista kumiletkun pitää olla että se kestää jarrunestettä? Olen paria erilaista, bensankestävää letkua kokeillut jarrunestesäiliöltä pääjarrusylinterille, mutta molemmat hikoilevat vähän ajan kuluttua nestettä läpi.
Mistähän tuollaista tavaraa löytäisi?
Linkki <- Tuo lienee ehkä jotain sellaista sitten.. Eri asia on mistä tuota saa sellaisen max 15cm pätkän ostettuaKumimateriaaleista jarrunesteelle (DOT4) sopii pääsääntöisesti EPDM. Poikkeuksiakin tietysti löytyy, em. jarruneste muuttaa joidenkin EPDM-kumia olevien o-renkaiden kovuutta ja mittoja. EPDM-kumia löytyy ainakin o-renkaissa montaa sorttia, joten lienee syytä vielä ostaessa tiedustella asiaa myyjältä.
Ei löydy, koitettu on. Eikä löydy tampereen korja-kumistakaan... Mutkalla varustettu jarruletku on todellakin kiven alla ja vaikea löytää, itse ei o missään tullu vastaan sellaistaNo en ole itse ostanut, mutta Hiflexiltä lähtisin kyselemään.