JUST.NÄIN!!Juu stressaat. Mun Yamahassa laahasi viellä enemmän kuin gixxerissä, mut kun uudet palat ajo sisään niin lakkas laahaus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JUST.NÄIN!!Juu stressaat. Mun Yamahassa laahasi viellä enemmän kuin gixxerissä, mut kun uudet palat ajo sisään niin lakkas laahaus.
+1Otiksä männät irti ja putsasit ne ja sylinterit? Miltä tiiviste näytti? Tuossahan voi käydä myös silleen ett jos ei putsaa niin paska tai tiiviste ei päästä mäntää täysin palauttamaan vaan se jää hieman jumittamaan ja sen takia palat sit laahaa.Noup, en vielä. Jotenkin vaan tuntuis et jos pistän sinne paksummat palat niin sit hinkkaa vielä enemmän. Täytyy myöntää ettei toi jarrukaliiberin toiminta ole ihan päivänselvää, joten aattelin vain maalaisjärjellä. Entäs jos palojen vaihtokaan ei auta. Onko vielä jotain niksejä? Kun ei viitsis noita piloillekkaan keväällä päästellä.
Tota noin. Otin ensimmäistä kertaa nuo renkaat itse irti ja myös itse ne asensin. Kyseisen pyörän huolto manuaalin mukaan tein kaiken pilkulleen. Esim. pumppasin etupumpulla sen 5-6 kertaa ennenkuin eturenkaan kiristin. Mistäköhän tuon renkaan keskityksen voi tarkistaa. Maallikko ei tiedä. Jostain välyksestä siinä oppaassa puhuttiin (about 0,7-4,0mm) siinä eturenkaan kiristys pultin tyvessä, mutta millä ilveellä sen sieltä tarkastan kun ei sinne näe.Ja esim. etupyörä on keskitetty oikein?
Se ei ole mitään rakettitiedettä. Holkit kiinni vanteeseen, Vanne paikalleen, akseli kireälle, pumppausta jotta putket asettuvat ja kiristinpultit kiinni. Ei sitä voi mitenkään ryssiä, varsinkaan jos on manuaali kädessä.Tota noin. Otin ensimmäistä kertaa nuo renkaat itse irti ja myös itse ne asensin. Kyseisen pyörän huolto manuaalin mukaan tein kaiken pilkulleen. Esim. pumppasin etupumpulla sen 5-6 kertaa ennenkuin eturenkaan kiristin. Mistäköhän tuon renkaan keskityksen voi tarkistaa. Maallikko ei tiedä. Jostain välyksestä siinä oppaassa puhuttiin (about 0,7-4,0mm) siinä eturenkaan kiristys pultin tyvessä, mutta millä ilveellä sen sieltä tarkastan kun ei sinne näe.Ja esim. etupyörä on keskitetty oikein?