Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Teppoman sanoi:Italiassa oli muuten kätevää kun mopoliikkeissä vietettiin siestaa keskipäivällä ja ne oli illalla taas auki.
Kaj sanoi:Superbikers auki huhti-toukokuun klo 20:en asti, luulis ehtivän...

lario sanoi:Muistaako kukaan, että täällä maalla ruokakaupat meni lauantaisin kiinni kello 13:00 ja arkena 17.00 eikä kukaan tainnut kuolla nälkään. Sunnuntaisin kaikki oli kiinni.
Sitten kun K-Market (nyk Citymarket) aloitti toimintansa isosti joskus 80-luvulla ja jatkoi lauantaiaukiolon 15:00, niin sehän oli vallankumouksellista...
Prisma järjestäytyi vasta 1988
Onhan se ihan selviö, että viikonpäivät ja kellonajat alkaa menettämään merkitystään.
Kun asiakas haluaa ja vaatii, niin pitää muistaa, että se tuo myös velvollisuuksia, kuten sen pidemmän aukioloajan rahoittaminen.
lario sanoi:Muistaako kukaan, että täällä maalla ruokakaupat meni lauantaisin kiinni kello 13:00 ja arkena 17.00 eikä kukaan tainnut kuolla nälkään. Sunnuntaisin kaikki oli kiinni.
Tai sit vaan halusimme elämältä muutakin, kuin pelkkää duunia....shyhander sanoi:Sillon kun mä olin pikkupoika, ei ruokakaupat saaneet olla lauantaisin auki ollenkaan. Se oli Ma-Pe, kellonajoista en muista. Tää oli kai joskus 80-luvulla vielä.

Koheltaja sanoi:Mä olin pikkupoika -70 luvulla ja silloin kaupat oli Lauantaisin auki, olisko ollut 9:00-13:00 väisenä aikana![]()

J@ck sanoi:Viime kesänä Savonlinnasta ei löytynyt autotarvikeliikettä, joka olisi ollut avoinna lauantaina klo. 13 jälkeen, saati sitten sunnuntaina. Tuli 100 km turha reissu ja jälkiviisaana aukioloajat olisi tietty pitänyt tarkistaa.. Jotenkin sitä vaan oletti, että kyllä ne ainakin kahteen ovat auki - 13.05 olikin sitten myöhäistä![]()
shyhander sanoi:Sillon kun mä olin pikkupoika, ei ruokakaupat saaneet olla lauantaisin auki ollenkaan. Se oli Ma-Pe, kellonajoista en muista. Tää oli kai joskus 80-luvulla vielä.
J@ck sanoi:Sen enempää aukioloaikoihin kantaa ottamatta..
Kun viime sunnuntaina kävin Vantaan Biltemassa, niin koko parkkipaikka oli täynnä autoja ja sisällä asiakkaita pilvin pimein. Kuvittelisin kaupankin käyneen..![]()