• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Jänkhällä Jytisee 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kallokas
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kallokas

Räkkä-Ronsoni
MotOrg ry jäsen
Jänkhällä Jytisee 2015

Menossa ollaan taas...:) ja mikäli pitkämatkalaisilla alkaa "ruoto" kaipaamaan suoristamista tms. niin Pyssykylä Mc Sodankylässä tarjoaa motoristeille taukopaikkaa.

Liitetiedostot

• mc pyssykylä 2.jpg
    mc pyssykylä 2.jpg
    81,1 KB · Katselut: 120
Pitkänmatkalaisille varoituksen sana poroista.

Ovat perkeleet taas alkaneet kertyä tienvieruksille ja teille. Väriltään vielä sopivasti tummia/harmaita, helposti katoaa parikin perkelettä auringon täplittämän asfaltin sekaan. :vi**ttaa:

Jänkhältä kotona. Porukkaa oli 2070 motoristihenkistä osallistujaa, joten "värikkäänpuoleiset" oli kinkerit. :D Ensi vuonna sitten taas...

Liitetiedostot

• kuva 1.jpg
    kuva 1.jpg
    91,8 KB · Katselut: 120
  • kuva 2.jpg
    kuva 2.jpg
    87,3 KB · Katselut: 122
  • 2015-08-15-0888[1].jpg
    2015-08-15-0888[1].jpg
    92 KB · Katselut: 106
Viimeksi muokattu:
kallokas sanoi:
Jänkhältä kotona. Porukkaa oli 2070 motoristihenkistä osallistujaa, joten "värikkäänpuoleiset" oli kinkerit. :D Ensi vuonna sitten taas...

onks noi jotain kuvamanipulaatoita kun eihän tuol riekonlinnassa ollu muita ku minä...:jippikaijee::jippikaijee:

BZU8WokJnm9in5XQMs4uYKk0n5hCilrnqUR_sYU6A-4=w1186-h667-no

adville sanoi:
onks noi jotain kuvamanipulaatoita kun eihän tuol riekonlinnassa ollu muita ku minä...:jippikaijee::jippikaijee:

Jahas, sitä on tullut mentyä Jytinöihin turhan aikaisin vai eikö sitä olla päästy kotimatkalle vieläkään. :D No, se nyt ole niin päivänpäälle.

maanantaina ajoin sinne ja eilen takas, oli hieno ilma molempiin suuntiin:thumbup:

oli kyllä parhaat Jytinät 10 vuoteen missä minä olen ollut paikalla, aivan kauhee meno välillä enkä oo niin paljon nauranutkaan pitkiin aikoihin.

uusi Irkkupubi on kans ihan mieletön, ja baarimikot mahtavia tyyppejä, Bikereitä, mutta ymmärtävät myös oikeiden moottoripyörien päälle

esiintyjiä oli tänä vuonna niin paljon että varmasti löyty jokaiselle sopiva ja patikkareissuillekin lähti porukkaa vaikka ilma oli hiukan sumuinenkin välillä

adville sanoi:
maanantaina ajoin sinne ja eilen takas, oli hieno ilma molempiin suuntiin:thumbup:

oli kyllä parhaat Jytinät 10 vuoteen missä minä olen ollut paikalla, aivan kauhee meno välillä enkä oo niin paljon nauranutkaan pitkiin aikoihin.

uusi Irkkupubi on kans ihan mieletön, ja baarimikot mahtavia tyyppejä, Bikereitä, mutta ymmärtävät myös oikeiden moottoripyörien päälle

esiintyjiä oli tänä vuonna niin paljon että varmasti löyty jokaiselle sopiva ja patikkareissuillekin lähti porukkaa vaikka ilma oli hiukan sumuinenkin välillä

Nimenomaan, jokaiselle jotain, hyvät puitteet ja mukava ilmapiiri. Kahdeksas kerta olis meillä ensivuonna. :)

Back