• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Jaksatko nostaa pyöräsi pystyyn?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BlackCat
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Niin että olen ostanut itselleni liian raskaan pyörän jos en jaksa nostaa sitä pystyyn, meinaa ketjun aloittaja.

Missäköhän tuollainen totuus on keksitty? Pitäiskö killauttaa mopo kaupassa nurin ja yrittää nostella ylös, ennen kuin voi tehdä ostopäätöksen? Jepjep, seuraava kysymys.

Luulen et mun M1800R jääpi lepäilemään tantereelle jos pyllähtää, ilmoittavat painoksi täydellä tankilla 345kg.
Eli jos niin käy, niin hymyä vitutuksen päälle ja kovalla äänellä kyselemään, "ei kukaan viittis tulla auttamaan, en saa yksin ylös"  
cool.gif

Ja muuten, jos on ajokamaa puettu paljon päälle niin turha alkaa yksin hikoilemaan kun katsojia on todennäköisesti kumminkin  
tounge.gif

Heleposti nousee. Ei tee edes tiukkaakaan.

Mutta mikä tekee tiukkaa?
Yksin ajelemassa Yamaha Vikingillä tunturissa ja kipata se päällensä.
Meni varmaan tunti et sain romun liikkeelle.

Adrenaliinilla, jollei muuten. Onneks ei oo kauheen raskas pyörä, onnistun aina ajamaan sellaiseen paikkaan, josta täytyy pakittaa/taluttaa pois.

Kerran meni sv kyljelleen, kun ei ollut tukijalka perillä asti. Onneksi oli hiekka-alusta ja ne rumat orkkis vilkut jotka tällä kertaa hoiti kaatumatatin virkaa
smile_org.gif

Mutta vitutti oma hölmöys sen verran ettei kevyt pyörä painanut enää mitään kun sen repäisi pystyyn.

En oo nykyistä kipannut, joten paha sanoa.. jos ensin tyhjentäs kaikki nesteet (se Japsien ilmoittama paino
wink.gif
) niin sitten saattas nousta.

Voin tulla kokeileen, jos joku vaikka antaa ensin kaataa oman uuden litraisensa
biggrin.gif

- P

Back