• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Jakoketju poikki,hajoaako muuta ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kheops1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Saattaapa olla jotain perää tossakin,tosin ei se minään viulunlielenä ollu,enkä sitä rattaan pulttia irrottanu.

Sano vaan tuolta sellanen ammattimies et noille pukeille jotka siinä niinku laakereina toimii on kiristysjärjestys ja monentti sekä että niiden pitää olla sille kannelle koneistettu jossa ne on kii, eli tarkkoja kakaroita, tiijä sitte, toi on tuolla honda firmassa asentajana yx venäläinen,haukkuvat päteväksi, joka tapauksessa oli v....tun hyvä että se katkes tossa pihassa oli vika nyt sitte mussa tai mustalaisukossa, ketjuineen päivineen jotai 300 e ei ole mun mielestä paljo hengestä tai jostain muusta acidentistä !!!!!!

On kyllä ollu varsinainen asentaja tekemässä hommia. Ei kyllä tuollaisia saisi päästää tekeen hommia jos ei osata laittaa kaikki edes kiinnikkään. Luultavastihhan sitä ei oo paikoilleen sitä hammasrattaan pulttia laitettukkaan ellei sitten oo tippunu öljypohjaan.

Ja noihin joihinkin nokkapukkien pultteihinhan muistaakseni kirja suosittelee laittaan vielä ruuvilukitetta ettei pääse aukeen. En muista että oliko vielä tuohon nokka-akselin hammaspyörien pulteillekkin suosituksena tuo.

Mutta ei paha hinta ole kyllä tuolle kannelle ja tiivisteille tuo 240 euroa. Kun pelkästään tuo yläpääntiiviste sarja maksaa suomessa jo siinä 140 euroa.

On kyllä ollu varsinainen asentaja tekemässä hommia. Ei kyllä tuollaisia saisi päästää tekeen hommia jos ei osata laittaa kaikki edes kiinnikkään. Luultavastihhan sitä ei oo paikoilleen sitä hammasrattaan pulttia laitettukkaan ellei sitten oo tippunu öljypohjaan.

Ja noihin joihinkin nokkapukkien pultteihinhan muistaakseni kirja suosittelee laittaan vielä ruuvilukitetta ettei pääse aukeen. En muista että oliko vielä tuohon nokka-akselin hammaspyörien pulteillekkin suosituksena tuo.

Mutta ei paha hinta ole kyllä tuolle kannelle ja tiivisteille tuo 240 euroa. Kun pelkästään tuo yläpääntiiviste sarja maksaa suomessa jo siinä 140 euroa.
Saksan ebaystä koko tiiviste sarja pkuluineen ( tai tulee DHL kuriirilla ) 67,95 eli siinä on koko setti, siellä on muuten paljon cebarin osia, alkaen PC19 aina näihin tuoreempiin vehkeisiin,
siellä olis ollut alkuperäinen oem nokkaketjukin jotain 30 e kuluineen, mä olen tehny paljon siellä kauppaa eikä ainakaan vielä ole tarvinnu pettyä, kun maksaa paypal:in kautta on rahojen takaisin saanti turvattu.

Jenkkilästä löytyy myös, mutta siinä on meri välissä ja kulut suht korkeita riippuen tietysti tavarasta, mutta dollari on halpa. Jos saksasta koko koneen esim. ostaa ei sitä kannata millään dhl:llä tuotta vaan ihan rahtina.

En tiedä onko se rattaan pultti öljypohjassa( pitää ettiä ennen kuhan nuo osat tulee ens viikolla
kaboom.gif
ja pääsee kasaamaan,ei se ainakaan missään rattaan väleissä ole jos sitä on ollutkaan, eikä tosiaan tulisi mieleenkään laittaa pulttia jossa ei ole vastakappaletta ilman lukitetta tollaseen paikkaan ( se ratas heilu siinä käsin heiluttamalla ), myös sen yläpuolen nokkapukin pulteista osa oli tosi tiukalla,osa lähti melkein käsin irti, ja oli siinä paljon muutakin samanlaista juosten k.......tua jonka huomasi kun sitä purettiin, no mä vaan kiitän luojaani ettei se lyöny konetta jumiin tuolla mutka baanalla kun tuli vähän luukutettua, siinä olis voinu lentää pitkälle, en tiedä olisko sittenkin se entinen omistaja kun suostu tinkimään sikana mopon hinnasta, maksoin polkupyörästä enemmän, tästä selvittiin säikähdyksellä.

Kyllä mä voin jelpata noissa osien tilauksissa tuolta saksasta tai jenkkilästä jos kellä on tarvetta, ei sieltä paskaa tule
033102beer_1_prv.gif

Back