ttuttu
MotOrg ry jäsen
- Sijainti
- Helsinki/Etelä-Savo
Olet oikeassa mutta jos vaikka vahingossa olisi....?ei noissa kaupoissa yleensä niitä akkuja hapoteta ennen luovutus huoltoa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olet oikeassa mutta jos vaikka vahingossa olisi....?ei noissa kaupoissa yleensä niitä akkuja hapoteta ennen luovutus huoltoa...
Jep ajamaton oli ja myyjä selitti miten se oli "eilen" vielä testatessa käynnistynyt moitteettaOliko kyseessä kuitenkin ajamaton ylivuotinen? Varmaankin oli? Pitkäaikainen säilytys ilman laturia on akulle murhaa. Heinolla sanoivat, että suoraan akusta vedetty navin piuha olisi vienyt akulta takuun, mutta....Kyllä näitä akkuongelmia löytyy. Muutama vuosi sitten ylivuotisen fjr:n luovutustilaisuudessa myyjä oli vähän nolo, kun startti ei pihahtanutkaan, että sillee. Siinä sitten kahviteltiin Frankillä, kun huolto duunasi uuden akun
, että pääsi uudella pärrällä liikenteeseen![]()
![]()
![]()
Ei niin, kun nämä nykymallit tulee valmiina tehtaalta, eikä niihin voi lisätä edes vettä. Perinteisiä vesi-happoakkuja ei taida olla enää monessakaan uudessa pyörässä. Bilteman luetteloa selasin vastattain ja mun mielestä ne on sielläkin poistuva tuote.ei noissa kaupoissa yleensä niitä akkuja hapoteta ennen luovutus huoltoa...
no vasta minä viime kesänä eräässä tässäkin ketjussa mainitussa liikkeessä akkuja hapotin... kyllä kuule aika moneen akkuun laitetaan sitä happoa! siis ensi asennuksessa, sitte ne onki huoltovapaitaEi niin, kun nämä nykymallit tulee valmiina tehtaalta, eikä niihin voi lisätä edes vettä. Perinteisiä vesi-happoakkuja ei taida olla enää monessakaan uudessa pyörässä. Bilteman luetteloa selasin vastattain ja mun mielestä ne on sielläkin poistuva tuote.ei noissa kaupoissa yleensä niitä akkuja hapoteta ennen luovutus huoltoa...
No on se sitten uskottava että akku lopahtaa tuoleen kesken kaiken besamittarille.Pelkästään akku oli mennyt totaalisesti finaaliin!
...
Zumon telineessä on ainakin sisällä tarvittavat rekkulat ja itseasiassa vähän muutakin pientä mutta ei se silti virtaa ota jos ei navi ole kiinni! (mitattu ja mittari sanoi jotain 0,0x mA) eli itse ainakin kytkin suoraan akkuunTeline voi hyvinkin viedä sähköä, mitä luultavimmin telineessä on itsessään regulaattoriin pohjaava viritys joka tekee pyörän 12v sähköstä navigaattorin tarviimaa 5v sähköä - ja toteutuksesta riippuen tämä saattaa haukata minimaalisen pienen annoksen sähköä myös ilman navigaattoria.