• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Jääperseajotapahtuma!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iaj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Aika Velikultia!
bowdown.gif

Kyllä ovat saunan ja kunnon kaljat ansainneet!
062802jumpie_prv.gif

Kurapyörä-sivuilta olen menoa seuraillut...

Rispektiä satelee täältä Koillismaalta.
062802moto_prv.gif

Pistäkääpä joku, ken asiasta tietää, viestiä tänne, kuinka äijien ajon kävi... Tääl jännittyneenä Karhu-tölkki kädessä ootan tietoa ja pidän
thumbs-up.gif

Kuinkahan kävi. periaatteesa jos klo9 lähteneet hirvaskankaalta, niin pitäis kyllä keretälahteen klo12. Tietty jos tuolla on paljon rekka liikennettä/ muuta niin ohituksen varmaan olleet hankalia pöllyävän lumen takia. Odotetaan infoa.

Iso käsi äijille; aika extreme tapa ajaa rautaperse... taisi lämmin sauna käydä mielessä muutamaan otteeseen
biggrin.gif

Kumitä !..
sport05.gif

Siis mun piti tulla kahtoo + saatille teitä hirvakselle aamuysiksi ku lupasin net jäätelötki ! Eikö teän pitäny huomenna (su) vasta olla siellä ?...voi tahvo tai siis mua !!
crazy.gif

Sorry vaan pojaat mä oon tosi pahoilllani tapahtuneesta mutta jäätelöt tulee millon tavataan ja nyt täs vaiheessa tää huurreristi, täten jos saanen ojentaa teille
bowdown.gif

th_MCutristi.jpg

062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Uskomattoman hieno suoritus!
Yks kaveri ajo sen 250 cc Kawasakin Endurolla jossa ei ole kun 8 l bensatankki ( + 10 l "viritys" kannu takapaksilla jossa bensapumppu ym") ja kuullemma viel ikinuori 62 v heppu
bowdown.gif

Kertoivat että Kaveri on ajannu nyt rautaperseen kaikkina muina paitsi tammi ja maaliskuuna.
bowdown.gif

bowdown.gif
bowdown.gif
bowdown.gif
bowdown.gif
bowdown.gif
bowdown.gif

Sadetta välttävän, lämmöstä pitävän ja soraa kavahtavan kermaperseen respektit ei tuota porukkaa varmaan kiinnosta, mutta onnittelut edes suorituksesta!
smile_org.gif

Näin livenä kun kaverit ajoi messuhalliin sisään ja riisuivat kypärää ym. Eivät olleet väsyneen ja nälkäisen näköisiä, saattoi siinä kuitenkin eväs ja sauna olla mielessä.

Back