• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Jäähdytys- jarru- ja kytkinesteiden vaihdot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Venox69
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kawa-sika sanoi:
Ensinnäkin 50% Autoilioista EI HALUA mitään ylimääräisiä kuluja autoilulleen,40% ei kiinnosta kun omistaa kyseisen laitteen korkeintaan 3Vuotta rahoitusyhtiön kautta ja loput 10% säästää ja vaihtaa ne itse! Ja toisex millä lailla luulet että se ilmastointi laite "avataan"?

Vaihtaa mitkä itse? En mä luule mitään, luuletko sä? Mä en ainakaan tunnista kuuluvani prosenttiluokkaan vaan promilleluokkaan :)-

Silverwing sanoi:
Vaihtaa mitkä itse? Mä en ainakaan tunnista kuuluvani prosenttiluokkaan vaan promilleluokkaan :)-

No jos promilleiltas jotka näyttävät olevan jo prosentti luokkaa huomasit niin tässä keskustellaan jarru/kytkin nesteistä:blink:

En tiedä teistä muista, mutta itse ainakin vaihtelen jarrunesteen erityisesti eteen melkein vuosittain, kun se parantaa jarrukahvan tuntumaa todella paljon. Jos kahva tuntuu kun puristaisi kumipalloa, on syytä vaihtaa nesteet ja huomata uskomaton ero jarrutuntumassa.

Kawa-sika sanoi:
No jos promilleiltas jotka näyttävät olevan jo prosentti luokkaa huomasit niin tässä keskustellaan jarru/kytkin nesteistä:blink:

Aaaaaivan.... huomasin kun ihmettelit ilmastointilaitteen avaamista. Vähän niinku että tajuak sä mitä mä ymmärrän? Kohta mopo keulii? :grin:

Ja mitkähän mahtaa olla ne ainoat oikeat nesteet? Siinä seuraava ikuisuusvääntö...

Silverwing sanoi:
Aaaaaivan.... huomasin kun ihmettelit ilmastointilaitteen avaamista. Vähän niinku että tajuak sä mitä mä ymmärrän? Kohta mopo keulii? :grin:

Ja mitkähän mahtaa olla ne ainoat oikeat nesteet? Siinä seuraava ikuisuusvääntö...
Delvac. Se kay ilmastointiin jarruihin ja jaahdytykseen. Moottoriin sita ei voi laittaa kun tulee alkurajahdys.

Back