Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, ja montakohan moottoria on tuhottu juuri sillä että on käytetty kraanavettä glygoolin kaverina?Miksi ihmeessä sinne pitäisi laittaa akkuvettäAkkuvesi lakkaa olemasta akkuvettä, kun siihen sekoittaa glykolia.![]()
Laittaakahan pojat lähdevettä se on puhdasta eikä jäädy koskaan!vai oletteko nähnyt lähteen jäätyvän![]()
Kuka nyt myrkkyä viitsisi laittaa koneeseen???Kas kun ette pyydä pappia siunaamaan, että saisitte pyöriinne pyhää vettä jäähdyttimeen, eipähän pääsisi perkeleet mellastamaan yliherkkään moottoriinne...![]()
Jos lähdettä ei tälleen pakkasella helposti löydy, niin minä voin myydä Kyrönsalmen vettä halvalla. Kestää pakkasta paremmin kuin jääkarhun perse.Laittaakahan pojat lähdevettä se on puhdasta eikä jäädy koskaan!vai oletteko nähnyt lähteen jäätyvän![]()
Sieltä mannetkin hakivat vettä aikoinaan autojensa syyläriin. Se Kyrönsalmessa virtaava vesi kun ei jäädy koskaanJos lähdettä ei tälleen pakkasella helposti löydy, niin minä voin myydä Kyrönsalmen vettä halvalla. Kestää pakkasta paremmin kuin jääkarhun perse.
Onko sen verran lipeää seassaSieltä mannetkin hakivat vettä aikoinaan autojensa syyläriin. Se Kyrönsalmessa virtaava vesi kun ei jäädy koskaanJos lähdettä ei tälleen pakkasella helposti löydy, niin minä voin myydä Kyrönsalmen vettä halvalla. Kestää pakkasta paremmin kuin jääkarhun perse.![]()
Ja tämä tarina on tosi.
Omasta pyörästä ei jäädy jäähdytysneste vaikka olis 100 astetta pakkasta. Eikä ole tarvinnut koskaan vaihtaa.mutta nimenomaan lipeä eli natriumhydroksidi jäätyy/ kiteytyy kylmässä![]()
Ja jos on kansipahvi palanu niin eikös silloin kannata vaihtaa pelkkään öljyyn. Ei mene vesi jä öljy sekaisin...Sieltä mannetkin hakivat vettä aikoinaan autojensa syyläriin. Se Kyrönsalmessa virtaava vesi kun ei jäädy koskaanJos lähdettä ei tälleen pakkasella helposti löydy, niin minä voin myydä Kyrönsalmen vettä halvalla. Kestää pakkasta paremmin kuin jääkarhun perse.![]()
Ja tämä tarina on tosi.