Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juurikin näin. Osoittaa viisautta kun kysyyy ensin ja toimii sitten, jos/kun on epävarma. Itekkin tulee vielä kyseltyä kaikenlaista vaikka jonkun verran on tullut roplattua mopoja.Äläkä pyytele anteeks![]()
Parikin kertaa jos vaihtaa nesteen väriä laadukkaampiin kuin vihreäänkantsii huuhdella puhtaalla vedellä ennenkuin laittaa uudet nesteet sisään. pieni vaiva
juu tuskin mitään haittaa vaikka huuhutelis oikein tarkoitukseen sopivalla aineella!?Parikin kertaa jos vaihtaa nesteen väriä laadukkaampiin kuin vihreäänkantsii huuhdella puhtaalla vedellä ennenkuin laittaa uudet nesteet sisään. pieni vaiva
Hyvä tuote ja helppo. Itse laitoin tuota viimeksi.motulin inugel hyvä ns. valmis neste, jos itse lantraat niin käytä tislattua vettä(akkuvesi)
Ihan mielenkiinnosta kyselen että mistä huomaa että on laadukkaampaa jäähdytin nestettä pyörässä? Mie oon luullu että kuhan lämmöt pysyy sopivana eikä nesteet jäädy niin on hyvää mutta ei vissiin?juu tuskin mitään haittaa vaikka huuhutelis oikein tarkoitukseen sopivalla aineella!?Parikin kertaa jos vaihtaa nesteen väriä laadukkaampiin kuin vihreäänkantsii huuhdella puhtaalla vedellä ennenkuin laittaa uudet nesteet sisään. pieni vaiva
Lämmöt saa pysymään sopivana ihan vaikka pelkällä vedelläkin.. Jäätyminen miinus.Ihan mielenkiinnosta kyselen että mistä huomaa että on laadukkaampaa jäähdytin nestettä pyörässä? Mie oon luullu että kuhan lämmöt pysyy sopivana eikä nesteet jäädy niin on hyvää mutta ei vissiin?juu tuskin mitään haittaa vaikka huuhutelis oikein tarkoitukseen sopivalla aineella!?Parikin kertaa jos vaihtaa nesteen väriä laadukkaampiin kuin vihreäänkantsii huuhdella puhtaalla vedellä ennenkuin laittaa uudet nesteet sisään. pieni vaiva
Jaa, mistä lähtien???Esim kaikki vihreät nesteet ei sovellu alumiinimoottoreille![]()
Lue tuoteselosteita ja hämmästy.Jaa, mistä lähtien???Esim kaikki vihreät nesteet ei sovellu alumiinimoottoreille![]()