• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ja pyörän valinnan vaikeus :) , XX,zzr1200,zr-12r,busa vaiko mikä ....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bannaani
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ja pyörän valinnan vaikeus :) , XX,zzr1200,zr-12r,busa vaiko mikä ....

Päivee

Ilman pyörää oltu jonkin aikaa ja taas tekisi mieli jonkinlaista kulkinetta :) .

Isohkolle 186/+100kg ukolle sporttista pyörää ajeluihin hakusessa,radalle ei ole aikomus mennä.

Pyörän pitäisi olla sen näköinen että ei näytä siltä kuin ajelisa suzuki PV:llä :) ...Ja voimaakin tietenkin saa olla :thumbup: .

Katettu saa olla,kokemusta nakuista jo on ja en pidä niillä ajamisesta kun nopeutta liikaa :) ...

Onko noista jokin ylitse muiden mitä otsikkoon laittelin ?

Hinta noin 6000e saisi mopedilla olla.

Kiitoksia vinkeistä

Me ostettiin ZZR1200 -03 viime syksynä. Isäntä on roteva kaveri, pituutta saman verran kuin sinulla ja painoakaan ei aikoihin ole tarvinnut neuvolassa mitata :D ja tuo Kawa sopii hälle mainiosti, ei näytä siltä kuin mopolla ajelisi. Minulle pyörä on varmasti aika hassun näköinen, kun olen niin lyhyt, mutta minulla on madallettu satula, jotta saan varpaat ylettämään maahan. Ollaan kovasti kyllä Kawasta tykätty :rakastunut:

Naapurilla on XX ja siinä näyttäisi ajoasento olevan vähän "kyykympi" kuin tuossa zzr:ssä, ehkä isolle ihmisellä ei ihan niin mukava. Kannattaa varmaan käydä koeajamassa kaikkia?

Ja tältä foorumilta olen puolessa vuodessa ehtinyt jo oppia, että turbo busaa pitää ehdottaa kaikkiin pyörävalintaa koskeviin kysymyksiin, joten ehdotan turbo busan hankkimista, vaikka en itse ole kokeillut :grin:

Meillä isännällä on tuollainen säksätin (XX) ja vartta hällä 184 ja paino huikentelee sataa. Ei näytä pv:ltä eikä asentokaan liian kyykky. Mut ne on makuasioita, joten kantsii käydä päällä istumassa. Ite kävin sen testaamassa mut saa isäntä ajella omallaan, kun ite tykkään omasta Hornetista ku hullu puurosta :thumbsup:

Back