• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ja motoristien maine sen kun vaan kasvaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kawa-artsi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Näillä uutisilla nyt vain ruokitaan niitä ihmisiä, jotka meidän harrastustamme haluavat vaikeuttaa. Esim. Katsastukset ym paska.
Kukkahattujen kuvitelmaa!

Mun mielestä motoristien maineen pilaavat kaikki "Keijo-kädettömät", jotka huomioliivit lepattaen kompuroivat huoltoaseman mittarikentällä ja vahtaavat kaameita kaahareita - säälittävää!

Näillä uutisilla nyt vain ruokitaan niitä ihmisiä, jotka meidän harrastustamme haluavat vaikeuttaa. Esim. Katsastukset ym paska.

Mun mielestä motoristien maineen pilaavat kaikki "Keijo-kädettömät", jotka huomioliivit lepattaen kompuroivat huoltoaseman mittarikentällä ja vahtaavat kaameita kaahareita - säälittävää!
biggrin.gif
ave satan
biggrin.gif

Miten muuttoprojekti edistyy? Tanne meilleko olit tulossa?
cool.gif

VETOmiehet taas syysvauhdissa vaan!Ajavat korttinsa hyllylle ½ vuodeksi kun eivät vissiin omista kotiloa jolla talven yli taapertaisi.
biggrin.gif

Turha sitä täällä on itkeä että "minua ei haittaa huono maine ja huolehtikaa omista ajoistanne". Tosiasia on että "tavallisen kansan" mielestä kaikki motoristit ovat kaahareita.

Miettikääpä pienessä mielessänne miksi näin on? ja turha sönköttää että "ongelma on vain omassa päässäsi", vähän päästä sitä saa kuulla kuinka kauheita lainrikkojia kaikki motoristit ovat.

Minua ainakin mättää kun rinnastetaan kaikenmaailman tyhjäpäihin ja toiset vaan jatkaa muroihini lirittämistä naureskellen.

Kyllä nyt on yhteiskunnan perusrakenteita yritetty murskata oikein olan takaa. Lukekaa vaikka saksalaisia opettavaisia tarinoita lapsille 1800-luvulta (esim Heinrich Hoffmannin Jöröjukka tai Wilhelm Buschin Max&Moritz), niin näette miten käy, jos ei tee niinkuin käsketään:

Aina teot pahain lasten
kerrotahan varta vasten.
Tässäkin on poikaa kaks,
toinen Morits, toinen Maks,
joilta opin sana parhain
unohtuvi liian varhain;
neuvoille he virnistelee,
aina muuta ajattelee

Shocking! Absolutely shocking! Järjestys on palautettava hinnalla millä hyvänsä.

Minua ainakin mättää kun rinnastetaan kaikenmaailman tyhjäpäihin ja toiset vaan jatkaa muroihini lirittämistä naureskellen.
Oletko ajatellut käydä ammattiauttajalle avautumassa tästä kauheasta traumastasi?

Moottoripyöräily on rohkeiden ja nuorten miesten laji. Mutta maailma muuttuu ja nykyään moottoripyöräilyä harrastavat pelokkaat pienet naiset ja möhömahaiset turvaliivivaarit. Kyllä siinä motoristien maine menee väkisinkin väärälleen.
sad_orig.gif

Kele. Me ei kyllä olla Röllixv:n kanssa samanlaisia motoristeja.

Mä en ole Röllin takia huolissani maineestani, mutta miksi Röllinkään pitäisi olla? Ole Rölli yksilö, mäkin olen. Tuntuuko yksilönä oleminen vaaralliselta, joutuu ajattelemaan itse, liikenneturvan politrukki ei tuo suosituksia, joutuu päättämään itse, joutuu vastaamaan itse... Vastuu painaa. Olisi kammottavaa olla jonkun standardijoukon jäsen ja elää pelkästään ahdistavan normiston mukaan. Koululaitos ei ole epäonnistunut, ihmisistä tulee päivä päivältä tyhmempiä käytännön asioissa.

Auts! Nyt kaikki joukolla sakihivuttamaan "motoristien" maineen pilaajia...

Tosiasia on että "tavallisen kansan" mielestä kaikki motoristit ovat kaahareita.
Voisitko määritellä käsitteen tavallinen kansa? Se tavallinen kansa, jonka kanssa olen useimmiten tekemisissä, on hyvin pitkälti sitä mieltä, että moottoripyöräilijät etenevät mukavan rivakasti olematta muille tukkeena liikenteessä. Jotkut hurjat tavallisen kansan edustajat jopa harmittelevat kun esim. keulimista ei enää näe missään.

Turha sitä täällä on itkeä että "minua ei haittaa huono maine ja huolehtikaa omista ajoistanne". Tosiasia on että "tavallisen kansan" mielestä kaikki motoristit ovat kaahareita.

Miettikääpä pienessä mielessänne miksi näin on? ja turha sönköttää että "ongelma on vain omassa päässäsi", vähän päästä sitä saa kuulla kuinka kauheita lainrikkojia kaikki motoristit ovat.

Muroihin lirittäjät lienevät prätkiä nyysiviä narkkarip*skiaisia ja muita ammatti- ja taparikollisia joiden ns. omaatuntoa pahastumisesi varmaankin kolkuttaa todella pahasti.

Toinen pääsyyllinen ryhmittymä on jonkun puolivillaisen joukkoviestintää ja demarikommaristista aivopesua tarjoavan opppilaitoksen hikisesti läpäisseet ns. "toimittajat" jotka uutisoivat ensimmäisen ryhmän sankarien aikaansaannoksia lätysköissä joiden nimi alkaa sanalla Ilta...
Julistamiselle tyypillisitä on kyky täydelliseen objektiivisuuden puutteeseen ja puolensa sekunnissa valinneeseen mustavalkoistamiseen.
Pahastumisesi puree varmaan tähänkin ryhmään vailla vertaa.

En oikein tiedä kuinka laajalla gallupilla olet "tavallisen kansan" mielipiteen selvittänyt.
Mutta olen kuitenkin suht. varma että ainut ryhmä johon pahastumisesi vaikutta mitään ovat toiset motoristit joita itku ja valitus lähinnä rasittaa.

Niin ihmeelliseltä kuin se voi tuntuakkin muut moottoripyöräilijät eivät ole vastuussa siitä että joku 1,3 Corollalla ajava pierunhaju poraa sinulle jostain - voit olla ihan varma että mussutusta tulisi joltakultakulta silti vaikka herättäisit kuolleet eloon ja jakaisit ilmaista rahaa torin laidalla.

Kaikkia vaan ei voi aina miellyttää ja sen on fakta jonka kanssa joudut väistämättä elämään - halusit tai et.

biggrin.gif
ave satan  
biggrin.gif
+1
biggrin.gif

Mietiskele omassa isommassa mielessäsi, että miksi aina on joku pissaamassa sun muroihin. Helpotusta ei tuohon tuskaan taida olla näköpiirissä.

Voi kun on karmeaa. Kuinka nyt kehtaa ajella pyörällä.Ai niin mulla on harrikka ei noi ylinopeus jutut koske.Niin joo, mutta harrikoilla ajaa bad ass motoristit,ai kauhiaa.Ny mun maine on menny.Mut liitetään parrakkaisiin motoristeihin,tai vielä pahempaa Pompersseihin. Voi hitsi,myyn pyörän ja alan golffaamaan.On tämä maailma raju,motoristit kaahaa. Ei tää pahempaa satu,mitä nyt muutamia tappoja,kouluampumisia,raiskauksia yms pientä. SAATANAN KAAHARIT PILAATTE IHMISKUNNAN MAINEEN. Kukkahattutädit/munattomat kukkahattusedät,eikö teillä muuta tekemistä ole ku itkeä olemattomista asioista????Ei kai,missä v...n lintukodos te elätte?

Tänään kun töistä karautin kotipihalle, eräs 5v. muksu sanoi äitilleen, kato motskari, niin äiti aloitti samantien saarnan pojalle kuinka hengenvaarallisia ne ovat. Aivopesu alkaa varhain
crazy.gif

Ja ellei sitä pikkujamppaa kasvateta päiväkodin setien puolesta nukeilla kieroutuneeksi, niin kummasti alkaa ennen 15 ikävuotta pllu ja koneet kiinnostamaan...

Back