Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Päätin kuitenkin ottaa auton täksi päiväksi. Ja tosiaan länsiväylällä sitä lunta sitten tuli..Hyvin pärjäsi Richankin housuilla ja rotsilla - ei menoa haitannut lämpötila, vaan toi lumipyryOn se Yoko:n puku lämmin![]()
![]()
Eka kerta mulle prätkällä kun ei meinannut Länsiväylällä eteensä nähdä lumisateen takia. Pari kertaa on kyllä kaatosateessa elikkäs kunnon ukkoskuurossa koettu. Ja huomiseksi ja ylihuomiseksi sellaiset +1 luvassa. Hiphei eli persiistä.![]()
jos laitat takas seisontaan niin eikös sen sit pidä seista vähintään 30 päivää tjsp? Ainakin mä muistelisin jotain semmosia ehtoja tossa vakuutuksessa? Ja jos ei ois niin mä ainakin kävisin netistä laittamassa vakuutukseen vaan niiksi päiviksi ku ajanPyörä takaisin seisontaan, hieno kevät...
Mun muistikuvan mukaan se olis kaks viikkoa... korjatkaa jos ei näinjos laitat takas seisontaan niin eikös sen sit pidä seista vähintään 30 päivää tjsp? Ainakin mä muistelisin jotain semmosia ehtoja tossa vakuutuksessa? Ja jos ei ois niin mä ainakin kävisin netistä laittamassa vakuutukseen vaan niiksi päiviksi ku ajanPyörä takaisin seisontaan, hieno kevät...![]()
Juuei paljon ollut kohtalotovereita näköpiirissä (paitsi ettei siellä mitään visiirin läpi nähnytkään).Päätin kuitenkin ottaa auton täksi päiväksi. Ja tosiaan länsiväylällä sitä lunta sitten tuli..
ei montaa motoristia näkynyt![]()
Noin klo 17.30 Hervannan valtaväylällä vähän tuprutteli lunta ja sama ilmiö toistui noin parin tunnin päästä toiseen suuntaan mentäessä. Pyynikillä tosiaan aurinko paistoi kun siellä kävin kääntymässä. Aamulla oli muuten aika liukkaan näköistä Tampere-Jyväskylä välillä Längelmäen kohdalla. Onneksi olin autolla liikenteessä tänä aamunaMissäs Tampereella lunta tuli?!? Pynsällä tuli poikettua, aurinko paistoi.Tampereella sama homma,kylmä kun pingviinin v#tussa,ja luntakin näytti satelevan. no jäi sit ajelut ajelematta![]()
Rakeita ja kevyttä lunta tuli iltasella myös välillä Janka-Messukylä-Hervanta.Ainakin annalassa satoi paskaa taivaalta,munkin piti lähtee pynsälle mutta juuri sillon alkoi satelemaan...Missäs Tampereella lunta tuli?!? Pynsällä tuli poikettua, aurinko paistoi.Tampereella sama homma,kylmä kun pingviinin v#tussa,ja luntakin näytti satelevan. no jäi sit ajelut ajelematta![]()
![]()