Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli muuten sellainen vajoama suoralla, jotta olis tarakkaharakka oikeasti saanut leikkiä harakkaa!!!!Kukas siellä kävi konttaamassa?Onko näistä tulossa yhtä vaaralliset ajot, kuin kuuluista PK-Torstait *trolli*![]()
![]()
Vitsi, vitsi.. toivottavasti ei käynyt pahasti kenellekään ja oli kaikilla mukavaa! Itse kävin emännän kanssa ajelulla ja tuntui, että kokoajan jompi kumpi oli irti penkistä, kun oli niin paljon routapatteja..
No mullaha oli harakka kyydissä ja par kertaa se penkistä irtaantuiOli muuten sellainen vajoama suoralla, jotta olis tarakkaharakka oikeasti saanut leikkiä harakkaa!!!!Kukas siellä kävi konttaamassa?Onko näistä tulossa yhtä vaaralliset ajot, kuin kuuluista PK-Torstait *trolli*![]()
![]()
Vitsi, vitsi.. toivottavasti ei käynyt pahasti kenellekään ja oli kaikilla mukavaa! Itse kävin emännän kanssa ajelulla ja tuntui, että kokoajan jompi kumpi oli irti penkistä, kun oli niin paljon routapatteja..
Ja kun siitä selvis nivuset jomottaen ja hampaat vihloen niin samanlainen oli 300m päässä. Tie ei ollut yhtään halki niiden kohdalta ja olivat melkosen huomaamattomia; ennenkuin jysähti...Ajattelinkin siinä, jotta onneks ei ollut ketään kyydissä...![]()
![]()
Suzu-Ukko ainoa joka on saanu naista... kyydissään pitää.No mullaha oli harakka kyydissä ja par kertaa se penkistä irtaantuiAinuu flikka koko reissulla ....Missäs muut luuras?![]()
Mun harakka lähtee sitten kun +25 astetta, hyvä fiilis, sopii omiin menoihin jne. Eli ei tule varmaan mukaan koskaanNo mullaha oli harakka kyydissä ja par kertaa se penkistä irtaantuiAinuu flikka koko reissulla ....Missäs muut luuras?![]()
Ei voi tulla, koska Go-Za:n ajoissa ei kerkiä kuselleMun harakka lähtee sitten kun +25 astetta, hyvä fiilis, sopii omiin menoihin jne. Eli ei tule varmaan mukaan koskaanNo mullaha oli harakka kyydissä ja par kertaa se penkistä irtaantuiAinuu flikka koko reissulla ....Missäs muut luuras?![]()
![]()
Ehkä kiinnostais enempi jos olis oma mopo![]()
Hauskan olista, kun tota kattelee. Kaikki valotolpat meinaa katuu päälle.Veturi saapui lähtöpaikalle ja kamera oli vielä silloin kiinni. Totesin että ei tossa ole hyvä paikka ja irrotin kameran....
Mutta kuvasin tämän kun lähestyin AaPeeSeetä...
(itse tykkään tuosta huikeasta "valoa tunnelin päässä" efektistä lopussa!)
Olikohan se sittenkin se sun warre W-P, joka päästeli niitä katkuja... välillä haiskahteli nii palaneelta öljyltäEikös noi warret joskus haisekki![]()
![]()
Äääääääääää....en mä kaiva nenää, äiti opettanu ettei saaSeuraavan kerran kun kaivat nenää tauolla niin tsekkaa, ettei ole öljyset kädet....![]()
![]()