Go-Za
TET Linesman Finland
No tässä on monille esimerkki! Mies ajaa Paimiosta tonne itä-Helsinkiin. Minä ainakin kumarran...Mä ainakin tulen mukaan ja jos ei muita tuu niin ajelen yksin. edellyttäen että saan eturattaan mutterin pysymään kiinni![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No tässä on monille esimerkki! Mies ajaa Paimiosta tonne itä-Helsinkiin. Minä ainakin kumarran...Mä ainakin tulen mukaan ja jos ei muita tuu niin ajelen yksin. edellyttäen että saan eturattaan mutterin pysymään kiinni![]()
Onhan toi peräti 6km "idempänä" kuin perinteinen Vaaralan aapeesee...enkä tuu kahville kun lähette jostain hemmetin periferiasta![]()
Excuse me... Mutta tässä tapauksessa kyseessä on THE Original Kotka. Nih. Meit Originaalei on kolme. Ettäs tiijät jatkossa, prklJa sussunkin kaivoit naftaliinista ja nahat mahtui päälle, joten "Kotka saapuu satamaan"?
kaikki käy, kunhan muistat meitä kolmea kumartaaOlikse se THE, THe ja The ?![]()
Herranpelkohan on hölmöyden alku...kaikki käy, kunhan muistat meitä kolmea kumartaaOlikse se THE, THe ja The ?![]()
![]()
<--- kröhöm... Kotkat...Original Kotkat.kaikki käy, kunhan muistat meitä kolmea kumartaaOlikse se THE, THe ja The ?![]()
![]()
O-ooouuu.... Nyt liikut heikoilla jäillä.... Ai että parranajoo....Herranpelkohan on hölmöyden alku...kaikki käy, kunhan muistat meitä kolmea kumartaaOlikse se THE, THe ja The ?![]()
.![]()
Jos tytöt nyt vaan ajatta partanne ja laitatte jotain
nättiä päälle....![]()
O-ooouuu.... Nyt liikut heikoilla jäillä.... Ai että parranajoo....Herranpelkohan on hölmöyden alku...kaikki käy, kunhan muistat meitä kolmea kumartaaOlikse se THE, THe ja The ?![]()
.![]()
Jos tytöt nyt vaan ajatta partanne ja laitatte jotain
nättiä päälle....![]()
![]()
Se on se ja sama vaikka The Original Kotkat laittas jätesäkit päälle niin me näytetään AINA hyviltä![]()
Vähä se puhuu mutta silti silkkaa asiaaNäyttäis vahvasti siltä et mopolla tullaan mukaan.![]()
![]()