• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

J.V.L.A. TouRinki 10.4.2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Go-Za

TET Linesman Finland
Tiet ovat sulaneet lähes kokonaan ja säätiedotus lupailee sunnuntaiksi jopa aurinkoa...
Joten ei muuta kuin tien päälle!
062802moto_prv.gif

Jotakuinkin Varovainen Letka-Ajelu TouRinki sunnuntaina 10. huhtikuuta lähtee vuosaaren sataman ABC:lta (linkki) kello 12.00

Ajetaan hieman teiden kunnosta riippuen n. 270 kilsaa ja pidetään jatkuvasti mielessä tieltä mahdollisesti löytyvät hiekka, jää, routavauriot, yms, yms...
sport05.gif

Jos et ole aikaisemmin ollut mukana mporg-letkassa niin lue Ohjeet!

Ilmesty paikalle ajoissa pyörä tankattuna, kuski riittävän vaatetettuna ja jarrut ym. tarkistettuna!

Matkaan lähdetään jos taivas on armollinen ja jos lämpötila olis yli +5!
-Sääpäivitys: Aurinkoa ja loistosäätä, menoks!

Juu ei valitettavasti pääse. Syyläri vielä laittamati, ja muutakin pientä syyshuoltoa vielä tekemättä. Ajelkaa varovasti. Kajaanissa tänään oli jo eka ninja uskaltautunut liikenteeseen. Siel oli hiano ilma, niinkuin taisi olla täälläkin.

Nyt ois varmasti vapaata. Mitäs ? Aljellaanko Masalasta porukalla lähtöruutuun?

No mutta hitto jos ei lauantai-iltaan mennessä ole vähintään 5 ilmoittautunutta niin mä perun! Laittakaa ny ilmotuksia ootteko tulossa...
omg.gif

430 silmäparia tämän ketjun lukenut ja liekö joku pariton myös.
Et kyllä rupee huvikseen peruttelemaan mitään,
niinkuin itse aikaisemmin totesit niin 2 pyörää on jo porukka  
062802moto_prv.gif

Sitä kun ei vielä tiedä minkämoinen on olo sunnuntaina kun lauantaina saattaa joutua ottamaan hapanta.

Mutta alustava ehkä
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif

430 silmäparia tämän ketjun lukenut ja liekö joku pariton myös.
Et kyllä rupee huvikseen peruttelemaan mitään,
Mähän peruutan jos mä haluun, mun Hondassa ei oo kyllä pakkia!
biggrin.gif

No siis ei vaiskaan. Kyllä mä vedän vaikka yksin...
Eikös teillä nyt oo jo ainekset kasassa kunnon kolmiodraamaan.... Kylhän toi suopo jo aika suoraan mutta väärään on vahvasti jo sitoutunut lähtee
biggrin.gif
.

Taitaa noi penkat sen verran lorotella vielä pyhänä, että
passaan suosiolla nuo kylätiet suolakylpyineen.

Kyllähän mä, jos vaan on mopo ulkoilutettuna etukäteen. Lauantaina ajattelin kaivaa tallista ja olisihan toi sunnuntai mukava aloitus. Perjantaina olis duunin tilinpäätös juhlat ja jos sinne jumiudun, voi lauantai olla ikävä päivä. Paikanpäälle tuun joka tapauksessa, joko kävellen koiran kanssa, autolla, fillarilla tai mopolla.

Mä ainakin tulen mukaan ja jos ei muita tuu niin ajelen yksin. edellyttäen että saan eturattaan mutterin pysymään kiinni
sad_orig.gif

Back