• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Itsepesu Jyväskylässä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HarWa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kerrostaloasumisen herkkuja... Missä täällä on itsepesupaikkoja? Painepesuri riittää... puunauksen voi hoitaa omalla p-paikalla. Ei tarvis aina ajella velimiehen tallille.

-EDIT: Kuskin pesu hoituu ihan himassa, mopolle etsin pesupaikkaa
tounge.gif

kerroppa sit jos käyt pesee onko hyvä pestä mopoa siellä.
josko ittekki sit joskus käyttäis ja kokeilis.

Tästä vähän aasinsiltaa:
Miten kauan sen moottorin pitäisi antaa jäähtyä, ennenkuin sille antaa kylmää suihkua... Ei tunnu kovin terveelliseltä kuumalle koneelle antaa vesisuihkua.

Kangaslammen Siwan talossa on kanssa joku itsepesupaikka, jossa monesti nähnyt mopoja ja autoja pestävän käsipelissä. Veikkaan että on halvempi kuin Neste, ei kuitenkaan varmaa tietoa.

Nesteellä olen itse käynyt (Tourulassa siis). Hyvin toimii eikä ole niin paha hinta, etteikö viitsisi maksaa. Nopee pesu ja maksaa, kuivattelee sit ulkoilmassa. Kerran vahasinkin ex-mopon siinä parkkipaikalla, mutta nykyistä ei juur tule vahailtua, niin ei ole moiseen tarvetta. Nopean pesun tekee 10 eurolla - ei siis ole maata kaatavia hintoja.

Kangaslammen pesupaikka on ihan hyvä. Olen pessyt siellä autoa lähinnä talvisin noin 10 vuotta. Maksu tapahtuu puhelimella soittamalla paikan seinällä ilmoitettuun numeroon. 2,5€ maksaa ja sillä saa halliin valot päälle ja vettä letkusta kymmeneksi minuutiksi. Mitään pesutarvikkeita ei ole tarjolla, eli sangot, harjat, pesuaineet yms. pitää tuoda itse.

Ei oikee pyörän kanssa saa noita sankoja ja harjanvarsia kätevästi rahdattua
tounge.gif
Täytyy tuonne nesteelle mennä kun ehtii. Laitoinkin meiliä sinne. Vastasivat, jotta...

"Huomenta!!

Meillä voi pestä autoja, moottoripyöriä,... myös itse. Kahdessa hallissa on hobby
cleanerit (itsepalvelupesurit). Pesurit käyttävät autonkoneenpesuaineita, joten omia
aineita ei tarvitse. Ohjelmia löytyy esipesusta aina vahaukseen asti. Yhdessä
halissa löytyy vesiletku ja ämpäri, jossa pesun voi suorittaa omilla pesuaineilla.
"

Back