• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Itä-Uudenmaan maanantaiajo 27.7. klo 18.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iku1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Suunniteltu reitti on kuin puolalainen sukunimi: se on pitkä ja siinä on hyvin monta Z-kirjainta. Kilometreissä ilmaistuna yli 200. Mutkia en laskenut.

Menemme naapuri-ORG:in reviirille, mutta eiköhän me uskalleta jos porukalla mennään. Tietusteluretket olen tehnyt iltahämärissä ja hitaasti ajaen, skootteriksi tekeytyen. Hämäläisistä motoristeistahan on sananlaskukin että "Hämehessä hälläpyörä (på svenska: han har cykel i Tawastland)"

Lähdetään Porvoon Shelliltä (Porvoon ekasta rampista nro 60 alas) klo 18.00 ja koska matkaa on hyvinkin neljäksi tunniksi niin kokoonnutaan ajoissa ja lähdetään ajallaan. Paluu samoille kulmille idän suunnasta.

Pätkät ovat hyviä ja erittäin hyviä, paljon maaseutua jossa voipi vähän päästelläkin. Veturista johtuen mukana pärjää hyvin matkapyörälläkin sekä vailla enempiä ajokokemuksiakin, mutta eiköhän kukkien terälehdet saada vähän väpättämäänkin, kypärissä  
tounge.gif

Maanataille

sport05.gif

Iku

Edit: PK-lokomotiivit: Hyviä pätkiä, voisi vastata rataan tutustumista kävellen/polkupyörällä
biggrin.gif
.
Jos innostaa niin voin laittaa reittiä privana.

Hieno reitti  
062802moto_prv.gif
ja sattumalta ajoin siitä osan jo tänään. Mutta ei, ei mee multa neljään tuntiin.

Ota vähä ennakkoo, mä kerron kahvipaikan ja oottelet siellä. Me ootellaan sitte loppupätkäl
smile_org.gif

sport05.gif

Iku

Täytyypä tulla mukaan ajeleen ja katteleen minkälaista porukkaa on liikeellä.onko siellä Shelliä jokin tietty parkki paikka vai otteko sisällä syömässä pizzaa.

Privaatko mullekin lenkin..

T:Mitze
Uus nicki, pitäiskö ammattia tietustella? Ollu kiinnostusta näihin ajoihin, kuulemma  
smile_org.gif

sport05.gif

Iku

Niin Mitzelle tiedoksi että mä en pysy tahdissa vaikka toiset ajaa rajoitus -20, että ei oo mikään nopee reissu tämä(kään)  
lookaround_orig.gif

Mutta kaffea on kiva juoda viihtyisissä paikoissa, notta mukaan vaan.
No ei se haittaa vaikka ei niin nopeeta mennäkään, tuun tällä tietoa ajelemaan ainakin alkumatkasta. Mutta oliko siitä reitistä tietoa???

T:Mitze

Ps. ammatti=ins.opiskelija

Raahaudutaan sinne Shellille, viikonloppuna tais 600km tulla ajeltua, mut eihän ne kilometrit kesken lopu.

Kivasti teitä oli keräytynyt Shellille kun siitä ohi pyyhkäsin vähän ennen kuutta. Itse olen nuhanenänä ja siksi jouduin tällä viikolla vaan kaahaamaan kotilolla
sad_orig.gif

Meni kerholla vähän pitkään, en sitten tiedä oliko myöhässä vai aikaisessa, mutta olin 21.09 siinä Iitin ja Sääksjärven risteyksessä ja ajelin sitä teidän reittiä vastapäivään. Parisataa km kertyi siinä sitten kuiten mullekkin.
biggrin.gif

Back