• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Istuinkorkeudesta

Itse 167cm ja todella levee..ja töppöjalka. ER-6, siinä on kapee penkki.
smile_org.gif
..ja nyt tuntuu jo jalatkin tulleet pidemmiksi, että isompaa etsitään.
tounge.gif
ja
sport05.gif
..ja saahan niitä madallettua eri tavoin.

Ite olen kanssa lyhyt ja ollu prosentuaalisesti vaan helvetin korkeita prätkiä, smotoja jne, pysähtyessä siirtää vaan persettä, hyvin yltää se yksi jalka maahan ja sehän riittää.

Tulee vaan mieleen etta pitaisko tuon pituuden sijasta ruveta mittailemaan jalan sisapituutta? Se kun on se oikeasti ratkaiseva tekija ja sita ei saa tuosta pituudesta selville..

Joskus todettiin lankomiehen kanssa etta ollaan tasan saman pituisia mutta toistemme vaatteita on turha lainata kun toisella on pitka selka ja toisella pitkat jalat..

Eilen olin kyllä tosi onnellinen kun jalat yletty kunnolla maahan ja sain silleen reippaasti peruutettua!

Edessä oli pysähtynyt auto, vasemmalla liikenteenjakaja ja oikealta tyrkkää autoa tontilleni. Jos en olisi saanut tönittyä itseäni taaksepäin, niin allehan mä olisin jäänyt, se kun kerta kaikkiaan oli päättänyt tööttäilystä huolimatta vaihtaa kaistaa just siinä kohtaa.  
crazy.gif

Näitähän sattuneen harvoin (!), mutta suosittelen semmosta mallia, jossa jalat ylettyy tantereeseen ja saa ihan itte tarvittaessa lykittyä vauhtia suuntaan jos toiseen.

Eilen olin kyllä tosi onnellinen kun jalat yletty kunnolla maahan ja sain silleen reippaasti peruutettua!

Edessä oli pysähtynyt auto, vasemmalla liikenteenjakaja ja oikealta tyrkkää autoa tontilleni. Jos en olisi saanut tönittyä itseäni taaksepäin, niin allehan mä olisin jäänyt, se kun kerta kaikkiaan oli päättänyt tööttäilystä huolimatta vaihtaa kaistaa just siinä kohtaa.  
crazy.gif

Näitähän sattuneen harvoin (!), mutta suosittelen semmosta mallia, jossa jalat ylettyy tantereeseen ja saa ihan itte tarvittaessa lykittyä vauhtia suuntaan jos toiseen.
Suosittelen ostamaan pyörän millä oikeasti haluaa ajaa, eikä ainoana kriteerinä ole vain se että ylettyy jalkapohjat maahan.

Hyvin tässä noin 60-70tkm edestä on pärjätty.

Back