• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

isompi vai pienempi switchblade -tuulilasi C1800 suzukiin

Onko kokemusta kenelläkään? Pyörässä olisi asennettuna national cyclen kiinnikkeet switchblade tuulilasille. Matalampi olisi nätimpi mutta olisiko iso merkittävästi parempi. Mallivaihtoehdot on chopped ja toinen on 2-up.

Että josko jollakulla olisi jotakin kokemusta ko. plekseistä niin otan ajatuksia ilolla vastaan.

mää meinaan hakee tuon matalamman switchbladen... originaalit kun maksaa maltaita ja sahata pitäs lyhyemmäksi siltikin, pleksin läpi katsele hullukaan. Korkeempi switchblade vaatis sekin sahauksen

aika yleistä pulinaa on että tarpeen on alatuuliohjaimet myös jottei kauheesti paukuta pleksi kypärään. Originaalissa olis ne mukana mutta se 800€ ei kyllä lämmitä siltikään...

kokemusta ei siitä siis vielä ole mutta kunhan pulisin :bye:

-Aki- sanoi:
mää meinaan hakee tuon matalamman switchbladen... originaalit kun maksaa maltaita ja sahata pitäs lyhyemmäksi siltikin, pleksin läpi katsele hullukaan. Korkeempi switchblade vaatis sekin sahauksen

aika yleistä pulinaa on että tarpeen on alatuuliohjaimet myös jottei kauheesti paukuta pleksi kypärään. Originaalissa olis ne mukana mutta se 800€ ei kyllä lämmitä siltikään...

kokemusta ei siitä siis vielä ole mutta kunhan pulisin :bye:

Se suzukin oma pleksi, niine alatuuli-ohjaimineen on melko ruma...Eikös siinä ole se pleksin alareuna leikattu suoraksi ja ne isot alalirpukat tuo mieleen takavuosien pappatunturien tuulisuojaviritelmät. Varmasti toimiva tuote mutta näyttää jonkun vetoa pelkäävän papan itse askartelemalta. Siitä olen samaa mieltä, kahden customin ja neljän erilaisen pleksin jälkeen, että alatuuliohjaimet on hyvin tarpeelliset. Olen vähän suunnitellut että kokeilen ensin tehdä ne itse. Edelliseen customiin (VN900 kawa) askartelin alatuuliohjaimet alumiinisesta L-profiili listasta. Sahasin tuurin ja silmämääräisen arvion perusteella pätkät, vähän hioin ja pyöristelin ja maalasin mattamustaksi. Etuvilkkujen tukiraudan kiinnikkeet oli just passelisti kohdalla joten ruuvasin samoilla ruuveilla "tuuliohjaimet" paikoilleen. Ja usko tai älä, mutta ne toimi! Eikä edes ollut kamalan rumat.

Yhtenä vaihtoehtona olen miettinyt kaatumarautojen yläreunaan kirkkaan pleksinpalan sovittamista kromattujen klemmareiden kanssa. Tai sitten vaan tilaan memphis shadesin (tai joku sinnepäin) mallikohtaiset valmiit lirpukat...

nojuu, en ole kummemmin liven nähnyt pleksejä, kumpaakaan

jpcyclellä näköjään löytyy tuota loweria, itsehän tuon tekis aika helposti jos sopivat kiinnikkeet vaan löytää
esim joku timanttipelti? tai sitten ihan kirkasta muovia vaan

http://www.jpcycles.com/2010-suzuki-c109rt-boulevard/lower-wind-deflectors/memphis-shades
561-470_A.jpg

hih.. ja sittten vähän eksootttisempi näky.. sivupleksit :blink:
544-619_A.jpg

-Aki- sanoi:
nojuu, en ole kummemmin liven nähnyt pleksejä, kumpaakaan

jpcyclellä näköjään löytyy tuota loweria, itsehän tuon tekis aika helposti jos sopivat kiinnikkeet vaan löytää
esim joku timanttipelti? tai sitten ihan kirkasta muovia vaan

http://www.jpcycles.com/2010-suzuki-c109rt-boulevard/lower-wind-deflectors/memphis-shades
561-470_A.jpg

hih.. ja sittten vähän eksootttisempi näky.. sivupleksit :blink:
544-619_A.jpg

Voi järkytys! Noi sivupleksit saa miettimään että olisko vaan syytä ostaa LT-bemari jos mistään ei saa yhtään tuivertaa...

Back