Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse ajoin pari vuotta sitten Haukiputaan Liikennekoulussa. Homma toimii ja Haukiputaalla ei tarvi montaa kertaa käydä.
Tosin on näköjään hinta karsunut sittemmin, silloin oli muistaakseni about 100eur halvempi kuin Oulussa.
Onkos noisssa hinnoissa jo matkassa katsastuskonttorin ja poliisin ottamat kulut? Ajokortti, tutkinto, jne. jne.
Vähän Oulun eteläpuolella (n.100km) oli tuolloin pari vuotta sitten pienemmällä paikkakunnalla pienempi liikennekoulu, jossa hinta oli reilusti alempi... Paikkakuntaa saati sitten autokoulun nimeä en tähän hätään muista...
Joo saman maksoi mulla Kaakisen liikennekoulussa n.480e.Noi hinnat sisältää pelkät autokoulun kurssimaksut. Mutta nousikos ne pakollisten ajotuntien määrät tässä taannoin? On sen verran kallistuneet noi kurssit... Mulla oli toi kurssin hinta neljä vuotta sitten 480 euroa ja toi 12 ajokertaa kuulostaa paljolta.
Se on Ruukin Liikennekoulu ja matkaa n.70km. viime vuonna mammalle varasin ja hinta(koululle maksettava osuus) oli 400euroa. Hinta on vakio ajo-opetus määristä riippumatta. Teoriatunnit käydään kahtena perättäisenä päivänä. Teoriakokeen kukin suorittaa missä haluaa, ajot ja inssinkin voi tarvittaessa suorittaa vaikka Oulussa.Vähän Oulun eteläpuolella (n.100km) oli tuolloin pari vuotta sitten pienemmällä paikkakunnalla pienempi liikennekoulu, jossa hinta oli reilusti alempi... Paikkakuntaa saati sitten autokoulun nimeä en tähän hätään muista...
Totta.. etenkin Putaalan Eero on ihan huippu hemmo AjurissaA-korteista en tiedä Oulun suunnalta sanoa mitään,
mutta autokoulu Ajuri Tuirassa rokkaa ainakin Autokorttien puolesta!
Ammattitaitoista ja hauskaa väkeä joka ikinen.