GSX 1400 on helkutin hyvä pyörä kaikenlaiseen käyttöön!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä varmasti on myös tuo "pikkulohko"-Rex! Tuo Salosella myynnissä oleva Kawa on mun ex-Rex. Hyvin toimi niin matkalla kuin radalla. Devil Trophy-vaimennin on kieltämättä helvetin pitkä ja suunnittelin jo sen lyhentämistäkin, mut sit vaihtui pyörä. Laitatin tuohon lisäksi Factoryn suutinsarjan ja vaihdoin K&N:n suodattimen. Penkissä muistaakseni 116hv/119Nm. Keulassa lisäksi fork-brace ja jarruletkut teräspunosta. Kiva pyörä kaikin puolin!Jos löytyy vielä järkevillä kilometreillä varustettu ZRX1100 malli, niin siinä on sulle mopoa joka paikkaan vietäväksi. toi malli on jonkin verran 1200:sta ketterämpi, ja ei nyt voimapuolellakaan isoa eroa siihen ole.Mun ääneni Kawa ZRX1200:lle! Loistolaite ja sopii kaikenlaiseen pyöritykseen. Ketterämpi kuin GSX1400 tai XJR1300(noita oon kokeillu).
Tässä ihan helvetin komia exemplaari! Ja minun toimesta hyväksi havaittu!![]()
Noi muiden malmistajien isot nakut ovat kautta linjan ihan karmeita rautamöhkäleitä viedä ja ajaa aktiivisemmin.
Mulla oli tollanen 1100 aikoja sitten, ja hyvin pienillä muutoksilla siitä sai sen 115 rwhp ja pirun paljon herkemmäksi ajaa. (kokoputki, ilmansuodinkotelon ja luistin modaus + suuttimet säätöjen mukaisiksi).
Aatellut ittekki taas vastaavan ostoa nyt, kun ei tuolla radoilla enää niin jaksa kurvailla![]()
Tuplaputket on kivat (tosin itsellä yksipuolinen Yoshimuran kokoränni). 01-03 on oikeastaan samoja, 04 mallissa on vaihdettu moottorinohjausyksikkö, 05 eteenpäin on sitten tämä pidennetty yksipuoleinen melunpoistaja ja ajonestosysteemi.Isille haluisin esittää kysymyksen, et miksK4 tai alle?
Tarkoitat siis vuosimalleja 01-04, vai? Mikä vika niissä 05-08 on?
Aattelin vaan kysyy, ku itellä myös harkinnassa moinen, tykkäisin tuplaputkista, eli vanhempi parempi, mut jälleenmyynnissä taas nuo uudemmat vetää pidemmän korren...
Mullapa K6 tuplaputkillaIsille haluisin esittää kysymyksen, et miksK4 tai alle?
Tarkoitat siis vuosimalleja 01-04, vai? Mikä vika niissä 05-08 on?
Aattelin vaan kysyy, ku itellä myös harkinnassa moinen, tykkäisin tuplaputkista, eli vanhempi parempi, mut jälleenmyynnissä taas nuo uudemmat vetää pidemmän korren...