- Sijainti
- Haukipudas
Iron Butt-ajosta on varmaankin jostakin saatavissa tietoa, määräyksiä, sääntöjä yms. Voistitteko kertoa, mistä. Samoin kiinnostaisi kuulla kokemuksia ajaneilta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuossa olikin jo NewmanRS laittanut linkin tuonne ibafinlandin sivuille, mutta parhaimman kuvan Iron Butt:in ajamisesta saat niistä ajokertomuksista, joiden linkkejä on siellä ibafinlandin sivuilla (linkit -> ajokertomuksia)Iron Butt-ajosta on varmaankin jostakin saatavissa tietoa, määräyksiä, sääntöjä yms. Voistitteko kertoa, mistä. Samoin kiinnostaisi kuulla kokemuksia ajaneilta.![]()
Väärin. http://www.mp-foorumi.com/forum/shown.php?fid=6&id=17714Ei kyllä Rytkösellä onnistu toi homma..
Se on varma ku tauti, sanokaa mun sanoneen....
Ei kenenkään perse kestä istua kyykyn selässä yli 20h...
sanoi:Kyllä mulle ainakin tommonen 150km yhteen pötköön on aika maksimi. Normaali nopeuksilla...
No, tässä herää tietysti kysymys, mikä on kenellekin "normaali nopeus".sanoi:Kyllä mulle ainakin tommonen 150km yhteen pötköön on aika maksimi. Normaali nopeuksilla...
No, jos on mopedissa pienehkö tankki, niin eihän sitä paljon pidemmälle ajaisikaan. Ainakaan ns. "normaalinopeudella".![]()
no joko olis innokkaita yrittäjiä tulevana kesänä? mä nyt ainakin.Itsellä myös rautaperseajo suunnitteilla... Tosin taidan ihan suosiolla jättää ensi kesäksi... Täytyy keväällä alkaa huutelemaan ja kyselemään porukkaa kasaan, jos saisi sen 4 henkilöö kasaan niin olisi mukavampi ajella...