Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuossa olikin jo NewmanRS laittanut linkin tuonne ibafinlandin sivuille, mutta parhaimman kuvan Iron Butt:in ajamisesta saat niistä ajokertomuksista, joiden linkkejä on siellä ibafinlandin sivuilla (linkit -> ajokertomuksia)Iron Butt-ajosta on varmaankin jostakin saatavissa tietoa, määräyksiä, sääntöjä yms. Voistitteko kertoa, mistä. Samoin kiinnostaisi kuulla kokemuksia ajaneilta.![]()
Väärin. http://www.mp-foorumi.com/forum/shown.php?fid=6&id=17714Ei kyllä Rytkösellä onnistu toi homma..
Se on varma ku tauti, sanokaa mun sanoneen....
Ei kenenkään perse kestä istua kyykyn selässä yli 20h...
sanoi:Kyllä mulle ainakin tommonen 150km yhteen pötköön on aika maksimi. Normaali nopeuksilla...
No, tässä herää tietysti kysymys, mikä on kenellekin "normaali nopeus".sanoi:Kyllä mulle ainakin tommonen 150km yhteen pötköön on aika maksimi. Normaali nopeuksilla...
No, jos on mopedissa pienehkö tankki, niin eihän sitä paljon pidemmälle ajaisikaan. Ainakaan ns. "normaalinopeudella".![]()
no joko olis innokkaita yrittäjiä tulevana kesänä? mä nyt ainakin.Itsellä myös rautaperseajo suunnitteilla... Tosin taidan ihan suosiolla jättää ensi kesäksi... Täytyy keväällä alkaa huutelemaan ja kyselemään porukkaa kasaan, jos saisi sen 4 henkilöö kasaan niin olisi mukavampi ajella...