Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika hyvinitellä kullitettu iridium shoeissa ja kyllä se on ainakin jo yhden kauden jälkeen sen verran rivossa kunnossa, että uusi lähtee varmaan tilaukseen heti kohta.
Tästä nyt on varmaan turhaa vääntää mut ei itseä ainakaan sadekelillä häiritse iridiumil ajel. Hämärässä kylläkin häiritsee joskus. Naarmuuntumisesta aina sanotaan että ei tuo iridium mitään kestä, ja varmasti esim. musta visiiri onkin pitkä ikäisempi. Muiden merkkien iridiumeista en tiedä mutta kyllä Shoein ainakin kestää jos vain käsittelee sitä oikein. Kaverilla oli joskus IXS:n kypärä ja sen iridium meni kyllä kaameeksi hyvinkin lyhyessä ajassa. Johtuiko sit pinnotteesta vai käyttäjästä.. mene ja tiedäIridiumvisiirillä ei tee mitään sateessa ja hämärässä. Kuka viitsii kuljettaaa kahta mukanaan ja alinomaan vaihdella? Naarmuuntuu myös selvästi tavallista herkemmin ja naarmut myös näkyvät selvemmin.
sama mulla ,sininen iridium shoeissa nyt kolme kesää ja tyytyväinen oon ollu.Itsellä ollut Shoei Raid:issa iridium visiiri kolme kesää ja muutama pieni naarmu tullut jotka eivät näkemistä häiritse laisinkaan. Pesun olen suorittanut ihan pelkästään lämpimällä vedellä ja pehmeällä liinalla. Kyllä sen visiirin naarmuille ja pilalle varmasti saa jos ei kunnolla käsittele sitä
Puolitoista kesää ainakin mulla kestää maksimissaan visiiri. Ihan sama onko pinnoitteita vai ei, mutta kivet, ötökät ja autoista irtoava mutalillu syö visiirin harmaaksi.Aika hyvinitellä kullitettu iridium shoeissa ja kyllä se on ainakin jo yhden kauden jälkeen sen verran rivossa kunnossa, että uusi lähtee varmaan tilaukseen heti kohta.Itellä tosiaan ollu kolme kesää ja tätä tahtii menee viel toisetki kolme et hujahtaa vaa.![]()
Aivan samaa mieltä kyllä. Ajokilometrithän sen ratkaisee. Itse olen ajanut 11tkm-15tkm kesässä.Sinänsä aika vähän kertoo tuo ajokausien määrä, sillä ajosuoritteet vaihtelee aika paljon. Mulla visiiri vaihtuu noin 30tkm välein. Jollain toisella se on jo kuusi ajokautta.
Miksi sinne kypärän sisään ei saa nähdä?Samalla hyllyssä näytti olevan shoein iridium-visiireitä hopeisena, jotka kiiltivät loistavasti eikä kypärän sisälle nähnyt mitään. Onko siis kellään kokemusta onko hopeapeili peittävämpi kuin sinipeili?
Kuten jo ylempänä lukee, ruma pärstä piiloon. SalaperäisyyttäMiksi sinne kypärän sisään ei saa nähdä?Samalla hyllyssä näytti olevan shoein iridium-visiireitä hopeisena, jotka kiiltivät loistavasti eikä kypärän sisälle nähnyt mitään. Onko siis kellään kokemusta onko hopeapeili peittävämpi kuin sinipeili?
Itellä on tommonen sininen iridium-visiiri ja kaverilla hopeinen niin kyl se hopeinen peittää sillee et ei siitä läpi näy. Sinisestä taas näkee hyvinkin läpi.Samalla hyllyssä näytti olevan shoein iridium-visiireitä hopeisena, jotka kiiltivät loistavasti eikä kypärän sisälle nähnyt mitään. Onko siis kellään kokemusta onko hopeapeili peittävämpi kuin sinipeili?
Hyvin sanottu - vaikkakin istuis omaan kuuppaan niin silti aika mahottoman ison näköinen päässä ulkopuolelta katottuna. Kuin ois jostakin_tuolta_kaukaaKun Suupertin pottien malli ei kohtaa oman kuulan muotoja. Ja onhan ne jotkut vähän ylimitoitettuja...niin kuin ulkoisesti....Onko kukaan kertonut, että Suupertin kypärissä on sisäänrakennettu aurinkovisiiri, jonka saa näpsäytettyä kätsysti päälle ja pois vaikka kesken ajon? Ihmettelen SUURESTI visiirien vaihtelua. Miksi moiseen pitäisi "alentua"?![]()
Hmm.. "aika" läheltä saa katsoa jos meinaa naaman erottaa sinisenkin läpi.Itellä on tommonen sininen iridium-visiiri ja kaverilla hopeinen niin kyl se hopeinen peittää sillee et ei siitä läpi näy. Sinisestä taas näkee hyvinkin läpi.Samalla hyllyssä näytti olevan shoein iridium-visiireitä hopeisena, jotka kiiltivät loistavasti eikä kypärän sisälle nähnyt mitään. Onko siis kellään kokemusta onko hopeapeili peittävämpi kuin sinipeili?
Omat kokemukset tosta visiiristä on semmoset et en kirkkaaseen vaihda enää koskaa...
Lukiotyttöjen isukki suuttuu kun rasvainen kalapuikkoviiksimotoristi suojatiellä haukankatseellaan tarkistaa neitosten kehonmuodostuksen?Miksi sinne kypärän sisään ei saa nähdä?
Joo ja tässä shuubert kypärä merkissä on myös erittäin vahva "tuoring" kypärän leima.Onko kukaan kertonut, että Suupertin kypärissä on sisäänrakennettu aurinkovisiiri, jonka saa näpsäytettyä kätsysti päälle ja pois vaikka kesken ajon? Ihmettelen SUURESTI visiirien vaihtelua. Miksi moiseen pitäisi "alentua"?![]()
Tää oliLukiotyttöjen isukki suuttuu kun rasvainen kalapuikkoviiksimotoristi suojatiellä haukankatseellaan tarkistaa neitosten kehonmuodostuksen?Miksi sinne kypärän sisään ei saa nähdä?
![]()
NiiiinpäLukiotyttöjen isukki suuttuu kun rasvainen kalapuikkoviiksimotoristi suojatiellä haukankatseellaan tarkistaa neitosten kehonmuodostuksen?Miksi sinne kypärän sisään ei saa nähdä?
![]()