Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehkä ainakin se hyöty ett visiiriin lentäneet epäpuhtaudet on helpommin puhdistettavissa ja näin vältytään ylettömältä hinkkaamiselta ja edelleen sen mukanaan tuomalta naarmuuntumiselta. Ja tokihan se sadevesikin pakenee ajoviimassa paremmin vahatulta pinnalta eli näkyvyystekijätkin huomioiden vaha on hyvä ratkaisu visiirin suojaksi...Mä en lähtisi sitä vahailemaan, vai onko siitä jotain sanottavaa hyötyä?
Hyvin on 5sateesta toiminut, pariin omaan visiiriin sitä laittanu ja eron huomaa heti kun huhtelee raanan alla. en ole mitään heijastus/sateenkaari tai muitakaan ongelmia tuon kanssa havainnut.Mites tuo 5sateesta, kukaan kokeillut visiiriin sellaista, auton tuulilasissa ainakin huomattavaa hyötyä..
Saman valmistajan vaha mullakin, ja jos en kauheen pahasti muista vikaan, niin tuo mun käyttämä vaha on super resin polish.Minulla on kanssa tuo Shoein visiiri ja olen sen ainakin vahannut. Vaha oli AutoGlym, mallia en juuri nyt muista, kuitenkin sellainen joka on tarkoitettu uudelle pinnalle eli siinä ei ole mitään hiovia aineita...
-C9B5R4-
Purkin kyljessä kyllä lukee jotain tyyliin "ei huokoisille pinnoille eikä plekseille" tms.Jos kerran autoglymi käy visiireille niin mitenkäs pleksin kanssa? Uskaltaako "tuulilasiin" pistää?
Ei, ei ole!! Super Resin polish on hiovia aineita sisaltava, pintoja siivoava. (punainen etiketti)Saman valmistajan vaha mullakin, ja jos en kauheen pahasti muista vikaan, niin tuo mun käyttämä vaha on super resin polish.Minulla on kanssa tuo Shoein visiiri ja olen sen ainakin vahannut. Vaha oli AutoGlym, mallia en juuri nyt muista, kuitenkin sellainen joka on tarkoitettu uudelle pinnalle eli siinä ei ole mitään hiovia aineita...
-C9B5R4-
Yhden kesän verran oon sillä kirkkaan- ja iridiumvisiirin pintaa vahannut, eikä naarmuja ole ilmestynyt. Sateella ajellessa ei tarvii vesipisaroista välittää, eikä ötököitä putsatessa ala vituttaa juur ollenkaan.
Voi olla että tuon vahan muistin väärin. Mutta oli mikä oli, naarmun naarmua ei kuitenkaan visiiriin ole tullut.Ei, ei ole!! Super Resin polish on hiovia aineita sisaltava, pintoja siivoava. (punainen etiketti)Saman valmistajan vaha mullakin, ja jos en kauheen pahasti muista vikaan, niin tuo mun käyttämä vaha on super resin polish.Minulla on kanssa tuo Shoein visiiri ja olen sen ainakin vahannut. Vaha oli AutoGlym, mallia en juuri nyt muista, kuitenkin sellainen joka on tarkoitettu uudelle pinnalle eli siinä ei ole mitään hiovia aineita...
-C9B5R4-
Yhden kesän verran oon sillä kirkkaan- ja iridiumvisiirin pintaa vahannut, eikä naarmuja ole ilmestynyt. Sateella ajellessa ei tarvii vesipisaroista välittää, eikä ötököitä putsatessa ala vituttaa juur ollenkaan.
Tama uusille pinnoille tarkotettu on Extra Gloss Protection (kullanvarinen etiketti) Itse en muuta lahtis Autoglymilta kokeilemaan visiiriin..
sanoi:Joo fairilla pestään. Ja hyvä keino myös itikoiden poistamiseen visiiristä on lämmin&märkä pyyheliina. Eli kostutettu liina mikroon ja siitä visiirille. Itikat putoo itestään pois.
Joo, niin muistin. Tarkistin viikonloppuna tuon vahan ja tuota super resin... ainettahan se tosiaan on. Koko viime kesän sillä kahta visiiriä (iridium ja kirkas) vahailin, eikä naarmuja ole.Oikein muistit, just "Super Resin Polish"-purkin kyljestä tavasin että "Ei sisällä hiovia ainesosia". Jollen taas isse väärin muista niin se AutoGlymin hiova mömmö oli nimeltään "Rubbing Combound".